g4 op personal laserwriter

ik baal van inktjet. altijd leeg en duur. heb nog oude personal laserwriter uit "93 gaat dat passen? tips, truuks????

Dat kan alleen als je LocalTalk aan weet te krijgen, het serial-busje van Apple... Voor zover ik weet kan het alleen als je een seriele bus inbouwt, dus een [url=http://www.griffintechnology.com/products/gport/]gPort[/url], van griffin technology inbouwt. Of dat de moeite waard is...

dat vermoedde ik al shiiiit

Als de printer een local talk poort heeft, kan het met de EtherMac iPrint Adapter. Zo heb ik heel lang mijn LaserWriter Select 360 aan mijn G4 gehangen; dat was geen snelle oplossing, maar het werkte verder uitstekend.

hoi,

m’n laserjet 4m hangt via een extra netwerkkaartje (realtek chipset) aan m’n G4.
De laserjet heeft weleen netwerkkaart aanboord.
In het regelpaneel netwerk kun je voor de betreffende netwerkpoort appletalk selecteren end e printer wordt vanelf gevonden

suc6

obi

[quote:cbc4af4242="Obi"]hoi,

m’n laserjet 4m hangt via een extra netwerkkaartje (realtek chipset) aan m’n G4.
De laserjet heeft weleen netwerkkaart aanboord.
In het regelpaneel netwerk kun je voor de betreffende netwerkpoort appletalk selecteren end e printer wordt vanelf gevonden

suc6

obi[/quote:cbc4af4242]
Ja, en dat is nou net het verschil… De Personal LW heeft geen netwerk aansluiting…