G5 NOW SHIPPING!

http://www.apple.com/

fraaie doos wel.

Inderdaad.... Mooi vormgegeven weer...

Ik heb mijn avatar ook aangepast Nankovic…

JAA!!! zag het echt mooooi doosje:) :mrgreen: maar nog wel effe wachten voor mij:(

[quote:68dbc31583="tobiaslf"]Ik heb mijn avatar ook aangepast Nankovic...[/quote:68dbc31583]

Off topic: fraaie avatar!!

Kolere! tijden niet zo'n lekkere doos gezien :P

[quote:4906069f92="Urbin"]Kolere! tijden niet zo'n lekkere doos gezien :P[/quote:4906069f92]

:slight_smile:

Lekker snel ook…

moet... doos... hebben...

moet… doos… hebben…

moet… doos… hebben…

de matgelamineerde zwarte doos van de 17" en 12" Powerbook zijn overigens ook niet te versmaden, en die hebben ook nog een handvat. :mrgreen:

beammeup

ik dacht eerst dat de G5 Cube uit was..... Spijtig was het maar een "doos".....

:smiley:

[quote:7c13890c59="senne"]ik dacht eerst dat de G5 Cube uit was..... Spijtig was het maar een "doos".....:D[/quote:7c13890c59]

Dat dacht ik eerst ook!

ook een nieuwe office zo te zien!

Maar waarom biedt Apple nog steeds geen DVD RW aan? Vroeg het me gewoon af.

Waarom biedt pentium en AMD zulke trage processors aan? :wink:

Dat is geen antwoord op de vraag Macattack. :| En altijd maar provoceren, of doe ik dat soms ook? :P

De nieuwe Pentium M (Banias/Dothan) is trouwens snel genoeg voor mij.

[quote:744bfcdaf6="Rasheed187"]Dat is geen antwoord op de vraag Macattack. :| En altijd maar provoceren, of doe ik dat soms ook? :P [/quote:744bfcdaf6]

Tuurlijk doe je dat, Apple biedt de beste hardware en jij vraagt waarom er geen DVD-RW opzit.

Antwoord : Apple zal vinden dat die nog niet kwalitatief goed genoeg zijn om op een Apple te zitten :stuck_out_tongue:

[quote:122d6cc747="Rasheed187"]Maar waarom biedt Apple nog steeds geen DVD RW aan? Vroeg het me gewoon af.[/quote:122d6cc747]

De mijne biedt dat nu wel aan 8) :wink:

Zit er in elke PC dan standaard een DVD RW??

Je hebt dus zelf een DVD RW geinstalleerd, neem ik aan?

Het is nog niet standaard op alle PC’s, maar het wordt steeds meer aangeboden. Vond het gewoon raar dat Apple dit niet doet, vroeg me af of er een reden achter zit.

En geloof niet dat jouw verklaring de reden ervan is Macattack. Die DVD RW’s functioneren volgens mij prima.

Ik had een G4 1,42 dual. En die had een DVD-RW. Alleen staat dat niet in de specificaties, zie je dat niet in Apple System profiler en werkt het niet onder OSX met de meegeleverde Apple software. Je kan hem wel als een -RW gebruiken, met bv. Toast. Wat de G5 betreft : heb ik zelf getest. Op het moment van de test zat er een DVD -/+ RW in. Dus niet Pioneer, die kan alleen -RW. Ben effe vergeten welk merk, ik dacht Sony. Maar ook zoals de G4, merk je op de G5 niets van de RW mogelijkheden. De RW is niet ondersteund maar werkt wel. (sssst!) 'k Heb er zelf een DVD-RW schijf mee gewist, beschreven, gelezen en nog eens gewist. Werkte perfect, alleen een beetje langzaam (1-speed).

de doos is nu verschipbaar in ons landje!!!

http://apple.com/nl

(had ik maar wat meer geld)

Wel raar dat Apple niet vermeld dat het eigenlijk gewoon een DVD RW is.