G5 start geheel niet meer op. Help!

Deze week een G5 2.3 aangeschaft met (uiteraard) Tiger syst. Nadat ik zag dat de cursor toets was vastgelopen heeft de computer daarna niets meer gedaan. Apple Centre Care gebeld en allerlei opstartmogelijkheden uitgeprobeerd zonder enig resultaat. Opstarten via dvd/cd doet 'ie ook niet. Diskwarrior idem dito. Zit nu met een deadline en kan maandag pas na laten kijken. Iemand een suggestie?

Oude computer nog bij de hand toevallig? Lijkt me een gevalletje van garantie. Wat zeggen ze bij de klantenservice als je zegt dat hun suggesties ook niet helpen?

Succes in ieder geval

Ik zou zeggen, niet meer zelf aan rommelen, maar direct terug ermee naar de dealer.

Heb wel info/cd om verder te kunnen. Ditmaal op een geleende apple. Klantenservice wenst me veel succes......!

[quote:238a5d37a5="BoesBoschman"] Klantenservice wenst me veel succes......![/quote:238a5d37a5]

Wat is dat nou voor een nutteloze op-
merking van de Klantenservice.
Heb je hem via de Apple Store of in
een winkel gekocht?

HTR Rhenen. Konden nu niets meer doen en hadden geen monteur oid op de zaak. Meer dan Apple Care Centre konden ze ook niet vertellen. Machine is net 4 dagen oud. Hier baal ik stevig van!!! Maandag half 9 ben ik de eerste....

En wat bedoel je eigenlijk met de "cursertoets"?

sorry. Bedoelde alleen de cursor. Muis is ook goed. Afijn, niets doet het. Wel inm inmiddels een hardware test gedaan (ging wel) maar daar kwam ook niet 'raars' uit. Zal het dan toch een software mankement zijn?

Hoe heb je die hardwaretest gedaan? Heb je de machine wel via de dvd kunnen opstarten dan?

Hardwaretest gaat via alt toets bij het opstarten. Je krijgt dan je systeem, eventueel een cd en een hardwaretestplaatje. Die eerste twee deden niets behalve het verschijnen van het apple logo op een grijs ondergrond. De test deed het wel dwz de machine is doorzocht en 'goed bevonden'.