Ga je naar Lowlands? Neem je iPhone / iPod touch mee!

Ik heb net een leuk projectje afgerond, namelijk www.ll08.com ; dit is een gratis webapp die je kan gebruiken als Lowlandsganger om het festivalprogramma / terrein uit te checken, op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, en om een excuus te hebben om je iPhone weer uit je zak te halen.

Aangezien ik niet weet of er ook op OMT Lowlandsgangers zijn, leek het me een goed idee om het met jullie te delen. Het is tevens mijn allereerste iPhone-webapp (ik ben niet zo’n ster in Javascript en dergelijke).

Rare vraag, heb je dit overlegd met Lollands zelf?

Wow prachtig Sebastiaan! Jammer dat er niet zoiets moois is voor Pukkelpop, waar ik heen ga deze week...

[quote:e6e00d77b7="www.project-euh.com"]Rare vraag, heb je dit overlegd met Lollands zelf?[/quote:e6e00d77b7]

Je verwacht het niet, maar ja, dat heb ik. Uiteindelijk wilden ze het niet meer onder de officiele Mobile Guide brengen (volgend jaar wel) omdat hun sponsorlogo’s er niet op stonden (zucht) maar deze ‘grassroot’ versie is helemaal prima.

@iPod Jimmy; Bedankt! Ik zit eraan te denken om misschien later op het blog wat source-bestanden uit te brengen zodat mensen het zelf kunnen aanpassen aan een festival.

Bravo, da's een artikeltje op de voorpagina waard.

Met een iPod Touch kan je niet veel doen daar denk ik? Of is daar gratis Wi-Fi? :)

Ah hier ook even.... mocht er iemand zijn die een kaartje over heeft.... stuur mij een P.M. :D

[quote:116355bcff="kolko"]Met een iPod Touch kan je niet veel doen daar denk ik? Of is daar gratis Wi-Fi? :)[/quote:116355bcff]

Jep, gratis WiFi bij de VPRO 3voor12 tent! :slight_smile:

@ Koen zeer bedankt!

Zou je een directe link naar de app kunnen geven zodat de niet iPhone bezitters ook een kijkje kunnen nemen?

[quote:de3e4a27e2="Eetjen"]Zou je een directe link naar de app kunnen geven zodat de niet iPhone bezitters ook een kijkje kunnen nemen?[/quote:de3e4a27e2]

In principe kan je iPhoney of de iPhone Simulator naar ll08.com wijzen om een kijkje te nemen… in desktop-browsers is de app niet geheel optimaal, omdat hij gebruik maakt van de unieke scrolling eigenschappen van de iPhone. Enkele ‘features’ worden dan dus bugs :wink:

Iemand enig idee of er op het Lowlands terrein een mogelikheid is tot WiFi verbinding? Dat zou helemaal prachtig zijn.

Bedankt!

Zien we elkaar wel op Lowlands!

[quote:e9dc64aabd="iMarc"]Iemand enig idee of er op het Lowlands terrein een mogelikheid is tot WiFi verbinding? Dat zou helemaal prachtig zijn.[/quote:e9dc64aabd]

Lees even het topic door.

[quote:08a07cc2fe="cocoia"]Jep, gratis WiFi bij de VPRO 3voor12 tent! :)[/quote:08a07cc2fe]

Helemaal overheen gelezen, bedankt.

[quote:e1b68258ec="cocoia"]In principe kan je [url=http://marketcircle.com/iphoney/]iPhoney[/url] of de iPhone Simulator naar ll08.com wijzen om een kijkje te nemen... [/quote:e1b68258ec] Met iPhoney krijg ik ook de desktop pagina... :cry:

Opgelost, user agent wijzigen in het iPhoney menu!

Nice, wel een kleine typo denk ik:

[img:c5f07b36f9]http://ll08.com/abouts.jpg[/img:c5f07b36f9]

“op [b:c5f07b36f9]een[/b:c5f07b36f9] enkele manier geassocieerd”

Zal het nog effe fixen, Pascal :)

Updateje:

Details geperfectioneerd; laadtijd getweaked, kleine aanpassingen aan kaart, schema. Nieuwe knop op hoofdpagina met lnk naar VPRO’s Heatmap voor Lowlands (die ook top werkt op iPhone!). Bedankt voor alle bezoekjes, complimenten, emailtjes en feedback jongens, en ik zie jullie op Lowlands! :slight_smile:

had ik hem toch mee moeten nemen en niet veilig thuis laten....

was weer een super festival volgend jaar zeker weer en dan gaat ie vast mee :smiley: