Gameboy Micro

Hey,

De Gameboy Micro is er al een tijdje en elke keer als ik hem zie ziet hij er toch weer erg strak uit in de winkel. Echt een ‘gadget’.
[img:7dd51854af]http://www.game247.nl/ProdImages/a_[51952]_s_resize.jpg[/img:7dd51854af]

Ik wil eigenlijk wel een handheld om gewoon bij me te hebben en voor in de vakantie of auto. Maar de nieuwere generatie handhelds vind ik een beetje lomp. En de PSP is vrij duur. Maar daar gaan we niet over praten want daar is al een draadje over.

De micro is kleiner en blijkt een scherper beeld te hebben.
Maar heeft iemand hier een micro die me zijn ervaringen kan vertellen?

eigenlijk is de micro nieuwer dan de psp en de DS :innocent: Ik denk dat je er heel veel lol aan kunt beleven :D een tip voor een game is: Zelda the minish cap :D

ps. ik heb zelf de GBA sp dus geen gebruikers ervaringen :slight_smile:

Er komt zelfs een nieuwe DS uit

Een lite versie

[img:e2e3cce612]http://www.planet.nl/upload_mm/4/1/d/1991415311_1999997137_nintendo_DS_lite_337x253.jpg[/img:e2e3cce612]

weet ik , maar de DS vind ik lomp blijven. Voor mijn doel einden vind ik hem te groot.

Het lijkt me ook voor geen meter vast houden. Want je moet dan met 1 hand dat geval vasthouden, met de ander zo’n stokkie vasthouden. En nog wat op pijltjes drukken :roll:.

[b:a2e72533f8]Edit:[/b:a2e72533f8] Je kan er ook nog een mp3 speler / movie player van maken (van de gba / sp ook). Je moet dan een flashcard kopen… die stop je in een ‘gba disk’ en die stop je in je gameboy.

Tja, je geeft het antwoord eigenlijk zelf al. Vakantie/auto-gebruik + geen lompe handheld + geen dure PSP. De gameboy is het antwoord op al jouw vragen. Of het nu de SP is of de Micro, volgens mij is het bij beide goed spul voor 't geld.

Kijk eens rond naar spellen die jou leuk lijken voor in de auto of op vakantie (Bomberman, Mario World, Tetris enz.) en bepaal vervolgens of je voor Nintendo gaat. Zo ja, ga dan gewoon naar een winkel om te voelen. Wij kunnen jou immers wel vertellen hoe goed of slecht de SP of Micro aanvoelt, maar uiteindelijk ben jij diegene die 'm in handen heeft.

Oh ja, als je het echt weten wilt. Ik vindt de SP soms te smal om m’n handen lekker onder te kunnen plaatsen. Dit zal bij de gewone Advance beter geweest zijn… maar die was weer te groot en had niet zo’n relaxed oplichtend scherm. De micro heb ikzelf nooit in handen gehad.

klopt aaiboek, ik maak de keuze maar ik ben benieuwd of dat scherm nou echt mooi is.

En de gba lijkt me ook fijner dan de sp (qua vasthouden). Maar de Sp heeft weer meer voordelen zoals licht, batterijduur, scherm beschadigd minder snel.

En leuke games… lijkt me wel GTA :slight_smile: kreeg alleen een 6,8 ofzo op gamespot.com. Het ziet er uit als gta 1 (als mensen dat kennen).

En mario spellen, tetris kan ik me ook mee vermaken :smiley:

[quote:ab0c6b46e7="Rimsic"]lijkt me wel GTA :) kreeg alleen een 6,8 ofzo op gamespot.com. Het ziet er uit als gta 1 (als mensen dat kennen).

En mario spellen, tetris kan ik me ook mee vermaken :D[/quote:ab0c6b46e7]

GTA op GBA is verschrikkelijk goed!!! Ik ben er enkele maanden aan verslaafd geweest! (ik heb een SP, nadat m’n advance gestolen was).

En ik moet wel zeggen dar de advance iets beter in de hand lag, maar zoveel verschil is er niet hoor.
De SP heeft ook meer pluspunten zoals hierboven al staan (backlight, formaat,…)

ah tof :-) Ik heb gta 1 ook vrij veel gespeeld 8).

Het wordt dan een micro, wanneer precies weet ik niet. Maar het moet niet te lang duren want de micro’s blijven waarschlijnlijk niet lang. Ze worden weinig gekocht.

Deze pas aan m'n vriendin gegeven... toen ze hem een keer ergens zag was ze namelijk meteen verkocht. :?

[img:cc37f91aea]http://images-eu.amazon.com/images/P/B000AYYLBU.02.LZZZZZZZ.jpg[/img:cc37f91aea]

hij is zeker mooi die rose. Die rose is echt lekker vel maar om nou met een rose gameboy over straat te gaan.... dat zie ik niet echt zitten :P. De andere kleuren vind ik niet super (die in europa). Blauw en groen vind ik wat 'zaai'. In USA en Japan zijn ze wel anders verkrijgbaar.