Ik probeer af en toe te gamen op mijn MBP via parallels desktop. Gewoon onder windows dus zeg maar…
Alleen herkent windows de videokaart niet goed. Drivers downloaden werkt ook niet.
Is er een manier zodat windows mijn videokaart herkent onder parallels?
[quote:9647b3f3a8="KingAchille"]Inderdaad. Parallels is veel te 'licht' voor te gamen. BootCamp is een solide systeem onder je Mac OS X
Mvg,[/quote:9647b3f3a8]
Heb je daar dan ook driver problemen ofzo? of werkt het allemaal goed?
[quote:796f79065a="Lorenz"][quote:796f79065a="KingAchille"]Inderdaad. Parallels is veel te 'licht' voor te gamen. BootCamp is een solide systeem onder je Mac OS X
Mvg,[/quote:796f79065a]
Heb je daar dan ook driver problemen ofzo? of werkt het allemaal goed?[/quote:796f79065a]
Nope… Werkt goed. Als ik en mijn klasgenoten ons vervelen spelen we nog wel is Need for Speed Porsche 2000. In Parallels gaat dat nauwelijks of niet, Bootcamp wel.
Er is een verschil tussen toegeven dat je een [url=http://tweakers.net/nieuws/46688/Liever-illegaal-gebruik-dan-geen-gebruik-Microsoft-software.html]illegale Windows versie gebruikt[/url], en het geven van een link met drivers. Naar mijn mening mag dit wel?
Ja, mijn Parallels doet ook heel raar, ik heb RCT 3 met mijn [u:fc44e7d239]ORIGINELE[/u:fc44e7d239] (heel bijzonder in mijn geval) cd geïnstalleerd, maar vervolgens start hij niet op! Dit zelfde voor The Godfather...
Volgens jullie moet ik dus overgaan naar Bootcamp, en Parallels eraf gooien?
En zit Bootcamp niet standaard bij je Mac…
daar zit ik ook wel eens mee, de beste manier die ik kan bedenken is via een usb-stick of het bestand op een andere computer in je netwerk zetten en dan op bootcamp het weer terughalen
aangezien je alles dus 2 keer moet verplaatsen is het niet echt geschikt voor grote bestanden maar voor muziek e.d. is het een prima manier...alleen een beetje omslachtig...