Gamen met parallels

Hey,

Ik probeer af en toe te gamen op mijn MBP via parallels desktop. Gewoon onder windows dus zeg maar…
Alleen herkent windows de videokaart niet goed. Drivers downloaden werkt ook niet.
Is er een manier zodat windows mijn videokaart herkent onder parallels?

Volgens mij is dat het probleem met parallels.

Hij herkent niet hardware matig je videokaart.

Je kan ook beter met bootcamp gamen :wink:

Inderdaad. Parallels is veel te 'licht' voor te gamen. BootCamp is een solide systeem onder je Mac OS X Mvg,

[quote:9647b3f3a8="KingAchille"]Inderdaad. Parallels is veel te 'licht' voor te gamen. BootCamp is een solide systeem onder je Mac OS X Mvg,[/quote:9647b3f3a8] Heb je daar dan ook driver problemen ofzo? of werkt het allemaal goed?

[quote:796f79065a="Lorenz"][quote:796f79065a="KingAchille"]Inderdaad. Parallels is veel te 'licht' voor te gamen. BootCamp is een solide systeem onder je Mac OS X Mvg,[/quote:796f79065a] Heb je daar dan ook driver problemen ofzo? of werkt het allemaal goed?[/quote:796f79065a]

Nope… Werkt goed. Als ik en mijn klasgenoten ons vervelen spelen we nog wel is Need for Speed Porsche 2000. In Parallels gaat dat nauwelijks of niet, Bootcamp wel.

Inderdaad, drivers zitten allemaal op de Leopard installatiedisk! Mvg,

[edit]

Als we de illegale toer opgaan, vrees ik dat de hulp van het forum niet langer soelaas biedt... Mvg,

Er is een verschil tussen toegeven dat je een [url=http://tweakers.net/nieuws/46688/Liever-illegaal-gebruik-dan-geen-gebruik-Microsoft-software.html]illegale Windows versie gebruikt[/url], en het geven van een link met drivers. Naar mijn mening mag dit wel?

Heb nu ook even Win XP geinstalleerd via Bootcamp zodat ik games kan testen. Ben benieuwd! Installatie gaat wel perfect met de BootCamp Assistent!!

[edit]

nee die staat op de leopard dvd. meschien moet je eerst leren lezen voordat je op allerlij knopjes drukt. het staat volgens mij in bootcamp vermeld

Ja, mijn Parallels doet ook heel raar, ik heb RCT 3 met mijn [u:fc44e7d239]ORIGINELE[/u:fc44e7d239] (heel bijzonder in mijn geval) cd geïnstalleerd, maar vervolgens start hij niet op! Dit zelfde voor The Godfather...

Volgens jullie moet ik dus overgaan naar Bootcamp, en Parallels eraf gooien?
En zit Bootcamp niet standaard bij je Mac…

Bedankt :slight_smile:

EDIT:

Probeer even meer schijfruimte vrij te maken en het nog eens te proberen.

Gelukt, alleen nu weet ik nog niet hoe ik bestanden van Mac naar die Bootcamp-Windows krijgg... :?

daar zit ik ook wel eens mee, de beste manier die ik kan bedenken is via een usb-stick of het bestand op een andere computer in je netwerk zetten en dan op bootcamp het weer terughalen aangezien je alles dus 2 keer moet verplaatsen is het niet echt geschikt voor grote bestanden maar voor muziek e.d. is het een prima manier...alleen een beetje omslachtig...

Reinout

met deze programma kan je je mac partitie benaderen in windows. gewoon trail downloaden en alles over pompen

http://www.mediafour.com/products/macdrive/

ik dacht al er moet toch een simpelere manier zijn om dat te doen :P

Bedankt, Tja ik wil 8GB overzetten. En om al die bestanden nou in te pakken etc. :roll: