Gamen met Virtual pc?

Ik vroeg me af of gamen in Virtual PC for Mac een beetje gaat, ik kon dit niet echt vinden. Zou CS 1.6, of misschien zelfs Source, een beetje lopen (ik hoef geen extreme FPS)? Want wordt de videokaart ook geemuleerd? Misschien hebben jullie er ervaring mee, ik ben benieuwd :)

Dat gaat een beetje niet. Nee, dat gaat eigenlijk helemaal niet. Of je moet een grote fan zijn van 'Solitaire' of 'Patience'.

De reden dat dit niet lukt is omdat je Mac al veel de veel moet omrekenen + het VP ondersteund niet eens je standaard videokaart. Gewoon niet aan beginnen is mijn advies. Ik vind het nog niet eens voort te branden met de gewone toepassingen laat staan dat het dan werkt met spellen.

De belastingen gingen er redelijk mee maar meer ook niet. En zelfs dat hoeft nu niet meer…

Pinball is echt niet slecht hoor!

Ard

[quote:3841136801="gijsraggers"]De belastingen gingen er redelijk mee maar meer ook niet. En zelfs dat hoeft nu niet meer…[/quote:3841136801]

Waarom zou je dan die troep nog gebruiken ook :wink:

Gewoon in de prullenmand ermee :lol:

Windows xp draaien is al zwaar genoeg voor vpc dus gamen zal niet gaan.

tja vpc zelf trekt al veel snelheid van de computer dus er is geen kans dat je bv. doom3 op vpc kunt spelen

Alhoewel ik het niet vaak gespeeld heb loopt Railroad Tycoon II toch heel leuk bij mij onder VPC/Windows'98, als proefje es een keer geprobeerd.

Maar meer dan dat moet je er niet van verwachten.

Ok, bedankt :)

Heb ooit eens een oude game geinstalleerd op men vpc en het ding installeerde wel, maar toen ik het probeerde spelen, starte het niet eens het spel op! Zelfde met worms world party (vind ik wel jammer dat dat niet werkt) dat starte wel op, maar het werkte ongelofelijk traag! (weet er iemand of worms world party ooit voor de mac is uitgebracht?

Niels