Games op ibook..

Help deze arme man... Ik heb een ibook G4 933 mhz (14inch) en 'k zou graag dat tony hawk spel kunnen spelen.. maar het spul gaat gewoon zooo traag.. Zijn er instellingen die ik zeker moet of juist niet moet opzetten zodat ik toch nog 'relatief' vlot tony hawk kan spelen..

Verder hou ik van die free-games zoals Supertux, Racer, Airburst… maar zijn er nog andere aanraders ?

bedankt alvast…
GreeTz, Peach

Aanrader: http://www.gltron.org/

Bij mij liep ie erg traag op een iBook G4 800 mgh, nadat ik ram had bijgekocht was dat over.

ram kan je bottleneck zijn...

De originele deus ex natuurlijk. Werkt wel alleen onder OS9

[quote:e0a4a13ff7="Hanhart"]De originele deus ex natuurlijk. Werkt wel alleen onder OS9[/quote:e0a4a13ff7]

en daar zijn we heel :x en :cry: om…

[quote:4e82cdea7b="spac-e-jay"][quote:4e82cdea7b="Hanhart"]De originele deus ex natuurlijk. Werkt wel alleen onder OS9[/quote:4e82cdea7b]

en daar zijn we heel :x en :cry: om…[/quote:4e82cdea7b]
Ik heb hier gelukkig nog OS9 draaien, maar als ik of men pa eens een zwaardere machine zullen kopen zal het gedaan zijn met DX. Miljaar er moet een OSX patch uitkomen

Eens Aspy media contacteren of ze dit echt niet zien zitten. Dit omdat er precies wel nog veel mensen zijn die dit spel willen spelen op hun Macje. Dit zou ik ook wel willen voor de originele UNREAL

[quote:2860065a86="Zorcky"]Eens Aspy media contacteren of ze dit echt niet zien zitten. Dit omdat er precies wel nog veel mensen zijn die dit spel willen spelen op hun Macje. Dit zou ik ook wel willen voor de originele UNREAL[/quote:2860065a86] Op een forum op de wel bekende IMG site loopt een topic die is opgezet door een aspyr medewerkster. In die topic vraagt ze of mensen zouden betalen om een X patch voor oudere games ( natuurlijk ook voor deus ex.) http://www.insidemacgames.com/forum/viewtopic.php?t=13427

Betalen is nu wel wat overdreven, de mensen hebben hiervoor toch al betaalt? Dat ze ons dan Deus EX 2 geven voor OS X, dan zullen we wel betalen :?