Games

Ik ben op zoek naar een goeie site waar je games voor de Mac kunt kopen. Ik ben op zoek naar Jedi Knight II (bij Machouse hebben ze hem nog niet).

Alvast Bedankt!

Veel games zijn cross-platorm tegenwoordig. Ik denk dat je beter naar games kunt zoeken die voor Mac werken dan naar winkels/sites zoeken die mac-games verkopen.

Je hebt ook nog imacgames.nl en macka.nl maar daar staat ie ook nog niet op helaas.

Onderwerp verplaatst naar Spellentjes :)!

Adriaan

Bedoelde je [url=http://www.provantage.com/scripts/go.dll/-s/fp_72486]deze[/url]?

[quote:7f64f17269="Adriaan Mol"]Onderwerp verplaatst naar Spellentjes :)!

Adriaan[/quote:7f64f17269]

Ehhh zoals galgje… Hmmm volgende woord:

spelletjes Aaarrgh die eeuwige tusse(n)-N Grrrr :evil: :wink:

ik koop ze altijd bij MailaMac www.mailamac.nl

[quote:b8aff7ec53="crazy ivan"]Veel games zijn cross-platorm tegenwoordig. Ik denk dat je beter naar games kunt zoeken die voor Mac werken dan naar winkels/sites zoeken die mac-games verkopen.[/quote:b8aff7ec53]

Kan je eens een paar titels geven dan, want tot nu toe vond ik enkel bij blizzard, cross-platform games

Uit mijn hoofd,

Diabolo II
Unreal Tournament

(Ja ik loop erg achter met alle spelletjes, ik raak er maar niet op uitgekeken!)

Hahah

:( mja ok maar ik bedoelde idd nieuwe games :? Ik dacht dat al dat er tijdens mijn vakantie een revolutie gebeurt was op het gebied van games :P