jaja... mijn pa heeft eindelijk eens een :apple: gekocht :D leuk ding, mooi, alleen jammer van 1 mouse button...
maare weet iemand waar ik GRATIS beetje leuke shooters/strategie spellen kan kopen??
red alert 2, igi 2, WoW (gratis, wordt moeilijk…), als iemand het weet zou die gene het dan hier willen neerzetten?? hartelijk dank!
[quote:a61b2db702="BassMaster"]maare weet iemand waar ik [b:a61b2db702]GRATIS[/b:a61b2db702] beetje leuke shooters/strategie spellen kan [b:a61b2db702]kopen[/b:a61b2db702]??[/quote:a61b2db702]
he wtf
maar idd zoals ATT zegt AA is best een leuk spel
[quote:89e30ce32b="BassMaster"]... mooi, alleen jammer van 1 mouse button...
[/quote:89e30ce32b]
Los van je vraag over games, maar dan koop je toch een tweeknopsmuis of de Mighty mouse van Apple?
[quote:085a78e88e="vriesela"][quote:085a78e88e="BassMaster"]... mooi, alleen jammer van 1 mouse button...
[/quote:085a78e88e]
Los van je vraag over games, maar dan koop je toch een tweeknopsmuis of de Mighty mouse van Apple?[/quote:085a78e88e]
Ik heb eigenlijk een bedenking bij de Mighty mouse als gaming-mouse.
Je kan alleen maar de rechterklik doen als je vinger van de linkerknop is, nu als je in een game mikt met de rechterknop en dan moet schieten met de linkerknop dan gaat dat toch niet, of vergis ik mij?
[quote:53c7231f8c="pietjepuk6546"]Ik heb eigenlijk een bedenking bij de Mighty mouse als gaming-mouse.
Je kan alleen maar de rechterklik doen als je vinger van de linkerknop is, nu als je in een game mikt met de rechterknop en dan moet schieten met de linkerknop dan gaat dat toch niet, of vergis ik mij?[/quote:53c7231f8c]
Dat klopt, daarom neem ik om te gamen altijd de muis van men pa zen computer (alleen voor de games die ik op een windhoos pc speel)
Leuk dat je zo’n lijstje deelt hoor, daar niet van.
Alleen kwam ik al een titel op die lijst tegen die helemaal niet (meer) beschikbaar is voor macOS:
The Secret of Monkey Island - Special Edition
Dit weet ik zeker, want ik heb die titel zélf gehad voor macOS en opnieuw moeten kopen voor de PC, want deze titel wordt niet meer ondersteund door recente versies van macOS.
Ik vind Aspyr ook helemaal geen tof bedrijf meer, want ze hebben mij dat spel verkocht terwijl ze hadden kunnen weten dat de ondersteuning voor dat spel zou stoppen. Erg kwalijk als je het mij vraagt.
Ik heb nu niet meer zo’n zin om door die lange lijst te scrollen.
Ik heb een abo genomen op Boosteroid, voor €7,50 per maand (als je voor een jaar een abo neemt) kan ik Windowsspellen (of Macspellen, maar dat zijn er beduidend minder) streamen. Werkt perfect mits je een beetje goede internetverbinding hebt.