gaps met branden van acc files

het schijnt dat er gaps tussen de tracks zitten als je een cd met acc tracks probeert te branden als audio cd...

gap between tracks staat gewoon op ‘none’… heeft er nog iemand deze problemen?

Het korte antwoord is dat noch AAC- noch MP3-bestanden helemaal naadloos in elkaar over kunnen gaan als je een audio-cd brandt. Het lange antwoord houdt onder meer in dat je afzonderlijke tracks kunt samenvoegen: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=4&highlight=mp3+pauzes

[quote:2f77f08f3b="late night freak"]het schijnt dat er gaps tussen de tracks zitten als je een cd met acc tracks probeert te branden als audio cd...

gap between tracks staat gewoon op ‘none’… heeft er nog iemand deze problemen?[/quote:2f77f08f3b]

Even VOORKEUREN (van Itunes) en dan BRANDER…en dan in plaats van 2 seconden tussen liedjes GEEN kiezen :lol:

[quote:9be6b5e08c="ivan.roos"][quote:9be6b5e08c="late night freak"]het schijnt dat er gaps tussen de tracks zitten als je een cd met acc tracks probeert te branden als audio cd...

gap between tracks staat gewoon op ‘none’… heeft er nog iemand deze problemen?[/quote:9be6b5e08c]

Even VOORKEUREN (van Itunes) en dan BRANDER…en dan in plaats van 2 seconden tussen liedjes GEEN kiezen :lol:[/quote:9be6b5e08c]
een soort van sarcasme right? of spreek je geen engels?

anyway… de cd is gekocht via itunes music store… dus hij kan niet samengevoegd worden bij het rippen… is er ook een mogelijkheid om de tracks samen te voegen voor het branden, een paar acc bestanden als 1 samenvoegen?

[quote:95499157fd="late night freak"][quote:95499157fd="ivan.roos"][quote:95499157fd="late night freak"]het schijnt dat er gaps tussen de tracks zitten als je een cd met acc tracks probeert te branden als audio cd...

gap between tracks staat gewoon op ‘none’… heeft er nog iemand deze problemen?[/quote:95499157fd]

Even VOORKEUREN (van Itunes) en dan BRANDER…en dan in plaats van 2 seconden tussen liedjes GEEN kiezen :lol:[/quote:95499157fd]
een soort van sarcasme right? of spreek je geen engels?

anyway… de cd is gekocht via itunes music store… dus hij kan niet samengevoegd worden bij het rippen… is er ook een mogelijkheid om de tracks samen te voegen voor het branden, een paar acc bestanden als 1 samenvoegen?[/quote:95499157fd]

ER IS EEN PROGRAMMA OM DE BEVEILIGING VAN DE AAC BESTANDEN ONGEDAAN TE MAKEN. DE NAAM KEN IK NIET… MAAR OP INTERNET STAAT HET WEL. DAN KAN JE GERUST BRANDEN…

OH, EN NOG IETS…
1- IK HAD JE VRAAG HEEL SNEL GELEZEN…
2.- EN HET WAS GEEN SARCASME… NL IS NIET MIJN MOEDERTALL DUS SOMS LIJKT ALSOF IK ONBELEEFD DOE, MAAR DAT IS NIET HET GEVAL… MIJN EXCUSES!

[quote:fe623d7e08="late night freak"]anyway.. de cd is gekocht via itunes music store... dus hij kan niet samengevoegd worden bij het rippen... is er ook een mogelijkheid om de tracks samen te voegen voor het branden, een paar acc bestanden als 1 samenvoegen?[/quote:fe623d7e08]

Niet dat ik weet: je zit met die beveiliging. Nu ik dit zo opschrijf, vraag ik me af wat er zou gebeuren als je er eerst AIFF-bestanden van maakt en die dan aan elkaar plakt… Maar dat is niet meer dan hardop denken.

Ik wou precies hetzelfde voorstellen. Zo brand ik trouwens meestal mijn CD's om een 'buffer-underrun' te voorkomen. Mijn Cube is niet meer de snelste; het omzetten van mp3 (of acc) naar AIFF of WAV en het wegschrijven naar CD kost ook best wat CPU-kracht. Als middenweg kies ik overigens een schrijfsnelheid van 2x, temeer omdat matige CD's bij mijn 4x-brander na langere tijd slechter worden. Trouwens, de ALDI-CD's zijn best OK!