Garageband 1.1 update

via de software uppdate...

Gegarandeerd Veilig :mrgreen:

[quote:a8cba3103e]GarageBand 1.1 addresses isolated performance and stability issues, allows per-track Echo settings similar to other effects, supports loop libraries in other disk locations, supports importing unprotected AAC audio files in addition to AIF and MP3 files, and addresses issues with ReWire support, moving GarageBand songs between different computers, Help support, fixing the timing of individual notes (as well as entire regions), and dragging entire tracks in the timeline.[/quote:a8cba3103e]

De update weegt 37.2 MB (redelijk groot…)

Ben 'm aan het downloaden :lol:

Kijk onder HELP bij What's new in GarageBand. Dit is echt een grote update.

Convert softwareinstrument loops to real… dat is mooi.
Sluiten zonder quiten vind ik ook heel fijn.

fijn, hij is aan het downloaden.

Bij mij draait hij nu ook, kijken wat hij doet

He jongens en meisjes....dit lijkt op een chatbox. Ik wil me nergens mee bemoeien maar het interesseert me niet of je hem aan het downloaden bent...het interesseert me of er iets belangwekkends is waar ik op moet letten. Ik denk: ik kijk even of er nog speciale dingen zijn waar ik op moet letten en of er nog "relevante" informatie wordt gespuid. Krijg ik een soort 'chatroom'achtig gesprekniveau tegen mijn oogballen aan geslingerd....Lekker hoor. Daar is toch een ander hoekje van deze website voor?

[mod:063dd91348="Colpolyp"]Inderdaad Macvriendin! Willen we het gechat even achterwege houden en alleen on-topic discussies posten? Dank u.[/mod:063dd91348]

Mag ik ook posten dat ik het er wel mee eens ben?

(Of moet ik er minstens bij zetten dat GarageBand ondanks een paar mooie verbeteringen nog net zo drabbig presteert als voorheen.)