Heeft dat iets met de Migration Assistant te maken, dat die een foutje heeft gemaakt?
Of heeft het iets te maken met Logic Express waarvan ik een demo heb (het zijn allemaal exs-bestanden die niet op de juiste plaats staan)?
Hopelijk heeft iemand een makkelijke fix voor me, dit werkt niet prettig en ik zie er een beetje tegenop om de Jam Packs opnieuw te installeren :sealed:
Ze horen in elk geval ook onder "Details" te staan, maar probeer het opnieuw te installeren (van de iLife CD).
Kan niks met Logic te maken hebben, want de plug-ins zelf komen namelijk in het menuutje onder “Details” terecht; alleen de bewaarde instellingen komen in die “rechterkolom”. Je kunt daar namelijk ook zelf presets opslaan. Het lijkt er dus op dat GB een file met preferences of zo niet kan vinden, ofwel omdat de file niet bestaat, ofwel omdat hij gecorrumpeerd is.
Je kunt de files met instellingen vinden in Library/Application Support/GarageBand/Instrument Library/Plug-In Settings, of in /Track Settings, zowel in je eigen directory als op “Macintosh HD” (ik neem even aan dat je je HD geen andere naam hebt gegeven).
Kijk even of daar files staan met bekende namen en kijk ook even of in dat pad onder Library in je home-dir niet per ongeluk iets staat dat GB overstuur kan maken.
Die instrumenten horen daar wel te staan, hoor, dat zie je ook in de manual (bijv. bij Basses).Ik heb in elk geval een paar plug-ins weggehaald die alleen geschikt waren voor PPC (en niet Intel). Dat baatte helaas niet. Ook het verwijderen van de prefs maakte geen verschil. En opeens kon GB de loops niet meer vinden, en moest de Loops Library opnieuw geindexeerd worden. Pfff.
Mischien heeft GB nu even een beetje rust nodig. En straks een frisse herinstallatie…
Complete herinstallatie gedaan van Garageband en Jam Packs. Eerst alles verwijderd en daarna alles opnieuw geïnstalleerd. En het werkt weer als een zonnetje! :D