GarageBand geluid van één spoor valt soms weg...

Hey,

ik heb in GarageBand de muziek van de ‘muziekavond’ van mijn school onder de film gepast. Dit was geluid dat apart was opgenomen. Dit heb ik precies onder de gemonteerde film gedaan enz, dit ging met het eerste deel goed(apart bestand), maar met het tweede deel heb ik een probleem. Het spoor waar het aparte geluid op staat, valt op een stuk voortdurend weg. Je hoort hem dan gewoon niet. Als je dan even op solo drukt en hem ondertussen door laat spelen hoor je hem weer, maar het is erg vervelend.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik had eigenlijk beloofd het vanavond af te hebben en nu dit… :oops:

btw… GarageBand geeft ook regelmatig een melding dat ‘het programma onverwachts is gestopt’, maar dan doet hij het gewoon nog, dit heeft er alleen niets mee te maken denk ik.

Ik had ook is een project met heel wat sporen en toen hoorde ik sommige sporen ook niet omdat ik te weinig geheugen had (lees: 512 MB). Nu ik 1.5 GB geheugen heb heb ik er helemaal geen last van. Maar ik weet niet zeker als dit ook bij jou de oorzaak is. Hoeveel geheugen heb je en hoeveel sporen in dat project?

ik heb inderdaad nog steeds 512MB, maar ik betwijfel of het daaraan ligt, omdat ik de stukjes ook niet hoor in de uiteindelijke output(Quicktime, ongecomprimeerd)

Maar hoeveel sporen heb je totaal dan?