garageband: hoe kan ik een jampack deinstalleren??

Een waarschijnlijk domme vraag van een zojuist overgestapte en dus nieuwe mac gebruiker: ik heb een paar jampacks geinstalleerd bij garageband. ik wil er daarvan 1 verwijderen maar ik weet niet hoe dat moet. wie kan mij helpen?

Ik heb geen direct antwoord op je vraag, maar als het gaat om het besparen van geheugenruimte, kun je het volgende doen: de JamPacks installeren ook een aantal voorbeeldbestanden. Dat kan een paar Gig schelen als je die verwijdert uit je muziekmap. Welke wil je eigenlijk verwijderen en waarom?

Ik wil jampack 4 verwijderen. die gebruik ik minder. en ik doe het om diskruimte te besparen

Kijk hier eens: [url]http://discussions.info.apple.com/webx?50@603.o97PazGgR2d.7@.68aec46d[/url]

[quote:d4ff40659a="vincentvega"]Ik wil jampack 4 verwijderen. die gebruik ik minder. en ik doe het om diskruimte te besparen[/quote:d4ff40659a]

als je via de finder een zoekopdracht geeft op bijv. “violin” of “cello” dan zie je al snel genoeg waar het geïnstalleerd is

maar je kan dus blijkbaar niet het hele JP in 1 keer deinstalleren. je moet lopps of instrumenten weggooien?

[quote:a6c3a0677e="vincentvega"]maar je kan dus blijkbaar niet het hele JP in 1 keer deinstalleren. je moet lopps of instrumenten weggooien?[/quote:a6c3a0677e]

Yep, welcome to Apple :slight_smile: