Garageband loop in Suziki reclame

Beste mede Mac-ers,

Volgens mij kwam er een Garageband loop (uit de funk sectie) voorbij in de nieuwe Suzuki reclame. Daaroverheen gezet een rap.

Iemand anders die het opviel?

Groet,

André.

oh, maar dat gebeurt vaker. ik weet niet meer bij welke spotjes, maar ik ben al een paar keer een loop uit GB tegengekomen.

Der is ook een tijdje een fanta-reclame geweest met een Garageband-loop. Een jaar geleden of zo.

Er zijn toch vast wel bekende DJ's enz die Logic Pro gebruiken.

Ik hoorde het voor het eerst en moest er eerlijk gezegd wat om lachen. Een wel heel gemakkelijke en niet zo creatieve manier van componeren voor mijn gevoel. De Garageband loop bleef ook een beetje achter t.o.v. van de rap die er overheen was gezet. Zeker een haastklus en bij Suziki hebben ze (hopelijk) meer verstand van auto's.

Tsja, ik dacht dat Garageband voor semi-professionele doeleinden was. Dus niet voor een professionele autoreclame!

Wie zegt dat het met GB gemonteerd is... Die loops kun je ook in ander programma's, ie. logic, gebruiken.

Inderdaad niet erg creatief om zulke standaard loopjes te gebruiken. Mag dat wel van apple? Voor commerciele doeleinden gebruik maken van die loops? Nooit iets over gelezen eigenlijk…