garageband loops op een externe hd ?

ik ben in het bezit van garageband 2 met 3 jampacks en 2 andere uitbreidings pakketten van AMG. het nadeel is dat de loops heel veel hardeschijf ruimte in beslag nemen. nou vroeg ik me af of het mogelijk is om de loops op een externe harde schijf te zetten.

heeft iemand hier ervaring mee?

Mss is [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22402]DIT[/url] wat?

even off topic maar staat er ergens op het web een stap voor stap handleiding hoe je met garage band een nummer maakt ?

[quote:ce93bda369="iAgree"]even off topic maar staat er ergens op het web een stap voor stap handleiding hoe je met garage band een nummer maakt ?[/quote:ce93bda369]

ik denk hier http://www.apple.com/support/garageband/

[quote:ce93bda369=“Dk master”] Mss is DIT wat?[/quote:ce93bda369]

dat programma zet garageband in z’n geheel op de externe hd en maakt een paar aliasen op je
normale hd.
ik heb nu ineens 20 gig schijfruimte over.
het werkt goed , alleen doet het inladen wat langer
nieuwe jampacks instaleren gaat ook goed.
maar volgens mij moet het ook mogelijk zijn om alleen de loops op de exterene hd te zetten.

Dank je hans ik ga eens kijken.

[quote:3f9a0d6a36="Hans klok"]maar volgens mij moet het ook mogelijk zijn om alleen de loops op de exterene hd te zetten.[/quote:3f9a0d6a36]

Ja, nou en of kan dat:

in /Bibliotheek/Application Support/Garagaband/Apple Loops

staan al je loops.

Kopieer die naar waar je ze wilt hebben.
Verwijder ze dan uit bovenstaande lokatie.

Er staat ook nog een mapje Apple Loops Index in dezelfde lokatie.
Maak dat helemaal leeg.

Start GB.
Er volgt een hoop geklaag over missing loops etc. Niets van aantrekken.

Sleep dan de loops die je weer wilt gebruiken (complete folders kan ook) in je loopbrowser.
GB vraagt dan of je de loops wilt kopiëren (NEEEEE!) of een verwijzing wilt maken (JAAAAAAAAAAAA).

Zo lukt het bij mij al jaren.

Marc.

Garagaband moet zijn GarageBand.

Maar dat had je vast wel begrepen.

Marc.

bedankt marcz ik zal dat ook een keer proberen. ik zag wel dat er nog een tweede map met apple loops aanwezig is . bij bibliotheek/audio/garageband

Maar die in Application Support is wat je moet hebben. Ik geloof dat in Garageband 1.0 die andere lokatie werd gebruikt.

Marc.