Garageband mist in Panther

Ik heb OS10.3 gekocht, maar Garageband zat er niet bij in. Bij mijn weten heb ik wel recht op Garageband, maar was de versie van Panther die ik heb gekregen nog niet nieuw genoeg. Weet iemand hier meer van?

Ja, Panther en Garageband staan los van elkaar bij 1 aankoop. GB zit bij het pakket dat iLife '04 heet. Dus apart kopen, voor 49 euro.

Kleine misrekening!

Garageband hoort bij iLife en niet bij Panther.

iLife dien je apart aan te schaffen voor 49 euro.

Zover ik weet zit garageband niet IN panther maar krijg je vaak iLife derbij geleverd waar dan weer oa garageband in zit.

Zou betekenen dat ik 49 euro betaal voor allemaal programma's die ik al heb...behalve Garageband

Ja... je wil met garageband spelen of niet

Er zitten ook updates bij voor iPhoto, iMovie en iDVD. Bovendien krijg je iLife '04 alleen gratis bij aankoop van een nieuwe Apple computer. iLife '04 los kost inderdaad 49,-

Voor alle duidelijkheid:

iLife '04 is geen onderdeel van Mac OS X 10.3 (Panther).

Koop je nu een nieuwe Mac (dus geen oud model of tweedehands) dan krijg je iLife '04 er bij.

iLife '04 is dus alleen gratis in combinatie met de aanschaf van hardware. Koop je enkel een doos Panther en wil je ook GarageBand… dan kost dat 49 euro.

Bij panter zit versie 2 van de iApps geleverd. In het pakket iLife '04 zit versie 4 van de iApps. Deze update van 2 naar 4 is niet te downloaden op www.apple.com. Qua snelheid is het zeker een verbetering. Bijvoorbeeld iPhoto werkt nu veel soepeler bij mij. Helemaal na de 4.0.1 update! Ik vind het die kleine €50,- wel waard! :)

Ik zal je gerust stellen: zelfs zonder de programma's iPhoto, iDCD en iMovie is Garageband die 49 euro meer dan waard.

Maar let op, om Garageband lekker te laten lopen is zeker een G5 nodig. Op een G4 draait het wel maar ik hoor van meerdere mensen dat er haperingen zijn.

[quote:358ddc4204="MacBjorn"]Ik zal je gerust stellen: zelfs zonder de programma's iPhoto, iDCD en iMovie is Garageband die 49 euro meer dan waard.

Maar let op, om Garageband lekker te laten lopen is zeker een G5 nodig. Op een G4 draait het wel maar ik hoor van meerdere mensen dat er haperingen zijn.[/quote:358ddc4204]

G4 533 1,5Gb memory… loopt als een trein tot een track of 20. dus :slight_smile:

Garage Band zit, sinds het is uitgekomen, inderdaad bij de nieuwste machines standaard er op. Bij de eerdere Panther-loaded machines dus niet. Garage Band is veel fun, dus 49 euro is geen geld voor zo'n uitgebreid programma. Koop maar eens een leuk spel wat je in 4 weken hebt uitgespeeld, is ook een euro'tje of 50!

MZL

oke, oke, oke, oke....... ik snap het. iLife kopen als ik garageband wil draaien. Bedankt voor de info mannen (en misschien ook wel dames).