Garageband opent een liedje niet meer

Alle andere liedjes opent hij nog wel gewoon, maar net die ene mooie niet meer :cry: Er staan twee zangsporen, een spoor met piano en een spoor met viool in.

Ik werk op een PowerMac G4 met een microfoon eraan hangen via een M-Audio kistje (ik weet niet precies wat het is :roll:)

Is er een manier om het bestand weer te kunnen openen?

en als je nou importeer zegt met garageband? lukt t dan ook niet?

Importeren? Waar zit dat? :?

ik hep hetzelfde probleem.. als hij bij het lezen van de drum kits komt, wildie niet meer openen! terwilj hij de rest wel allemaal opent.. zwaar jammer

importeren kan ik ook niet vindenā€¦ ik heb hem wel geopend vanuit garagebandā€¦ ook geen succes

sorry, ik werk met logic...... ik zal ff voor jullie zoeken hoe t anders kan.......

Het ligt eraan als wat je het heb opgeslagen. Heb je hem geexporteert naar iTunes, dan kan je hem er zo weer inslepen, maar dan kan je hem niet meer bewerken.

Als je hem gewoon in garageband heb opgeslagen, dan moet het lukken om hem te openen.

Zou jammer zijn als je het niet zou kunnen openen.
Je mag het naar mij sturen dan kijk ik wel even of hij hier wel opent. (zie profiel voor email.)

Rick

bij mij openende hij net opeens.. ikw as hem aan het laden.. duurde een tijdje en poef.. hij was er

@ rickā€¦

als je hem hebt geexporteerd naar iTunes kun je alsnog gewoon het garageband bestand openen en bewerken in garageband :slight_smile:

Het stond alleen in Garageband en 't is nog niet gelukt :cry: Ik zou toch wel graag willen weten hoe het kan dat ik opeens een bestand niet meer kan openen :x

heb je lopen slepen met het bestand of een upgrade gedaan? Daar kan het aan liggen.....

@ Tommie Nee, dat is niet waar. Als ik hem naar iTunes heb geexporteerd, komt hij daar in een speciaal aangemaakte map te staan. Als ik hem van die map, naar GB sleep, komt hij gewoon als een spoor binnen. Ik kan dus niet bv de piano een stukje naar links doen, die zit gewoon gebakken in het ene spoor.

@ Reneta, stuur maar op die song. naar rickgroen2@mac.com
Dan kijk ik wel even