GarageBand Plug-Ins en VST ?

Dit is mijn eerste vraag op dit forum. Ik heb me hier aangemeld omdat ik het antwoord [b:4adf46eddd]nergens[/b:4adf46eddd] kan vinden.

Ik las ergens over een software dingetje die je als Plug-In van GarageBand kan gebruiken. Verder kan ik daar niets over vinden. Wat zijn dat voor een Plug-Ins?

Kunnen 3e partijen software maken voor GarageBand. En de belangrijkste vraag: kan GarageBand VST’s aan? :?

VST plugins werken niet in Garageband.

Wat jij bedoeld zijn de SF2 plug-ins,om extra software instrumenten toe te voegen.

http://www.sf2midi.com/index.php

Ze werken overigens niet allemaal,tot nu toe heb ik alleen een (overigens heel goed klinkend)hammondorgel toegevoegd.

Ik heb Garageband en FM7 plugins. Hoe meer plugins hoe langer opstarten trouwens...

Je kan ook Kontakt, Battery, Atmosphere or Reaktor gebruiken. Wat vooral lastig is als je demo van die pakketten geinstaleerd hebt dan gaat Garageband er mee aan de haal en het opstarten duurde bij mij wel twee koppen koffie. Garageband probeerd gewoon elke plugin te openen van het CoreAudio systeem die onder /library/audio/plugins/… staan.

Ik heb ook Logic Audio trouwens en moet zeggen Garageband is een onwijs gave en betere interface voor Logic Audio.

Okay. Dat is dan een stuk duidelijker. :D