Sinds afgelopen week werkt de rechter van de oordopjes van mijn iPhone niet meer. De afstandsbediening werkt merkwaardig genoeg nog wel.
In het verleden was het zo dat je op de Apple website onder het tabblad ‘support’ je defecte product kon aangeven. Vervolgens werden er stappen ondernomen, in het geval van oordopjes stuurden ze gewoon nieuwe op.
Ik kan dat nu echter niet vinden. Als je op de Apple website kijkt naar wat te doen als je accessoire stuk is, staat daar alleen een link met een verwijzing naar de hompage van T-mobile.
Weet iemand hoe ik onder garantie aan nieuwe oordopjes kan komen (met mic)?
Ik had ook een defecte hoofdtelefoon (knopje werkte niet meer). Heb via de T-Mobile winkel een nieuwe gekregen (tegelijk met een nieuwe iPhone i.v.m. haarscheurtjes en stof onder het scherm).
Inderdaad, ik zag na wat zoeken ook iets met Selfsolve. Ik had het op de website niet kunnen vinden dus bedankt voor de link.
Ik heb ook haarscheurtjes in de achterkant van mijn iPhone, maar k heb ook een aantal krassen (mijn schuld)
Kan ik dan nog wel terug gaan? In verhouding zijn de krassen erger dan de haarscheurtjes… Maar ja, haarscheurtjes zouden er niet in moeten zitten.