Garantie voor bij ipod gekregen lightningkabel

Hallo allemaal, ik heb sinds 3 maanden een ipod touch 5e generatie. Ik heb met de ipod ook gelijk een lightningkabeltje er bij gekregen, maar die doet het maar soms. De draad is een beetje verbogen aan de kant van de lightning connector (dus niet aan de kant van de usb). Weet iemand of hier nog iets van garantie aan zit. Het lijkt me ook wel vreemd dat een ‘apple’ kabel al na 3 maanden kapot gaat. En als er dan garantie aan zit? Waar kan ik dan terecht?

Natuurlijk heb je garantie. Waar is de iPod en het kabeltje gekocht? Want daar moet je dus naartoe. Wel is het natuurlijk zo dat als duidelijk is dat het kabeltje door onachtzaam gebruik defect is geraakt je vrijwel zeker geen garantie hebt.

Even op je bonnetje kijken, daar staat wellicht een naam op, misschien daar eens vragen??? :idea:

Bij het punt van aankoop. Je kunt proberen bij een AASP bij je in de buurt (bel wel van tevoren). Je kunt ook bellen met AppleCare.

Dat is nou juist het probleem, het bonnetje is per ongeluk met het vuil meegegaan. Mijn ipod staat wel geregistreerd bij apple. dus mischien heb ik daar garantie