GBA-front

ik heb het programma GBA-front hier heb een een hele lange lijst met games die je kan spelen.(die dit programma ook heefd kent het wel) maar het probleem is: ik kan geen 1 spel spellen alle spelen zijn er niet dus alles staat op rood

weety iemand dit probleem en kan het mij uitleggen hoe ik die GBA-games wel spelen graag!..mazzl :smiley:

[quote:d98a238096="jbro"]...ik kan geen 1 spel spellen..[/quote:d98a238096]

Je heb wel meer moeite met spellenā€¦ :slight_smile: Heb je de lagere school nog niet af of is Nederlands niet je moedertaal?

rustig... dat hoeft ook weer niet..

Woehaa! Haddock heeft er eentje op zijn tenen getrapt :P .

Verban jij me maar jongen, en ga daarna maar snel weer buiten spelenā€¦

ps. je had meer dan 1 spelfout

[quote:9c409d5957="jbro"]en trouwens er zit maar 1 typ fout in hoor!! en als je door gaat verban ik je hoor want ik ben een mede makker van dit forum dus nog 1 keer en ik verban je!!!!! en ik had gezien dat je dit wel vaker deed![/quote:9c409d5957]

Een foutje dat kan nog wel maar ik tel er meer.

ik <Ik> heb het programma GBA-front hier <en> heb een een hele lange lijst met games die je kan spelen. <punt komt achter de hele zin> (die dit programma ook heefd <heeft> kent het wel) <punt>
maar <Maar> het probleem is: <; i.p.v. :> ik kan geen 1 <Ć©Ć©n> spel spellen <spelen,> alle spelen <spellen> zijn er niet <, > dus alles staat op rood <.>

weety <Weet> iemand dit probleem en kan het mij uitleggen hoe ik die GBA-games wel <kan> spelen <?>

14 :wink:

[quote:10fb391015="jbro"]hou je bek ik moest het ff snel typen hoor!!!!!!!!!!!!![/quote:10fb391015]

Tot 10 tellen helpt meestal best goed. Maar als ik jou was zo ik de volgende keer gewoon tot 100 tellenā€¦

wel een groot mondje he?

Kan een moderator even ingrijpen voordat er een "scheldpartij" begint te ontstaan. Zou het eerste forum niet zijn wat daardoor bezoekers verliest !

[quote:b8689de3e5="jbro"]wel een groot mondje he?[/quote:b8689de3e5] Het scheelt dat jij dat niet hebt, maargoed, tot 100 tellen is ook een hele opgave :D

[quote:e3b6428c03]Kan een moderator even ingrijpen voordat er een "scheldpartij" begint te ontstaan. Zou het eerste forum niet zijn wat daardoor bezoekers verliest ![/quote:e3b6428c03]

Ja, hier ben ik dan :wink:
Als er een scheldpartij komt verwijder ik die berichten onmiddelijk!
En kunnen we weer even on-toppic gaan :slight_smile:

GBA-front ken ik niet, wat wel een goede GBA emulator is is Boycott Advance! VisualBoy Advance is ook de moeite waard om naar te kijken.

[quote:e3b6428c03]hou je bek ik moest het ff snel typen hoor!!![/quote:e3b6428c03]
Dit voortaan anders formuleren en liefst wat minder uitroeptekens, ook in de koptekst voor het onderwerp! Dan ziet het forum er wat netter uit en hoeven moderators het niet aan te passen.

Bedankt, Dennis

....:::::GBA-FRONT::::....je kan hiervoor ff kijken en/of downloaden op www.advance-power.de dit is geen duitse site maar de makers wel maar bijna allers is in het engels en je kan dit programma downloaden en de laatste 10 games...................................mazzl

en ik zal niet meer schelden maar dat andere ventie moet ook ophoudenā€¦

[quote:a88075febf]GBAfront

Introduction:

This program is a front-end for Game Boy Advance emulators, and helps you to organize your GBA Roms collection.
It supports Windows 98, Me, 2000, NT, XP.

[/quote:a88075febf]

Heeft weinig met MacOSX te maken dacht ik :wink:

Bah, Win platform ;-) Dit onderwerp op slot want het lijkt meer op een overhoring Nederlands dan over het onderwerp!

Dennis