Ik heb de app ''gpsphone'' geinstaleerd, maar ik kan nergens de game's op het net vinden de site's die ze aanbieden doen het niet.
[url=http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=gpsphone&ie=UTF-8&oe=UTF-8]Handleiding[/url] bestudeerd???
Hou er wel even rekening mee dat de OMT-regels niet toestaan om de spellen zelf te bespreken in de zin van waar je ze haalt en hoe je ze aan de praat krijgt…
Handleiding is overbodig, het is gewoon een kwestie van de ROMs in de juiste mappen plaatsen.
Je weet toch op wie je 4 juni gaat stemmen? De piratenpartij mag ik hopen. Beetje meer privacy en een vernieuwde auteurswet kan Europa prima gebruiken. Nou die club weet ook wel waar je GBA roms krijgt. 8)
Ik geef geen link, dus ga niet aan de regels van OMT voorbij.
Maar is [b:ed08096bea]Google > gba roms[/b:ed08096bea] niet duidelijk genoeg?
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger Frozendoms gebruikte. (Beste moderators, het spijt me, gooi me er niet uit! :innocent: )
ik heb het gevonden...........gewoon via cydia.......
Ach, zolang je ze maar origneel hebt maakt het downloaden van ROM's niets uit. Je hebt er dan immers voor betaald.
Puur uit eigen ervaring hoor, maar boycott advance vond ik veel beter dan alle andere gba emulators. Ik downloade roms op romnation.
Hoe gaat het spelen dan met Cydia? Werkt dat nog een beetje? Dan ga ik ook maar even GTA Advance downloaden. Ik vind dat er voor de iPhone nog geen goede GTA 'clone' is uitgebracht, vooral die Carjack is echt slecht.
[quote:15e19ee797="Japsuh"]Ach, zolang je ze maar origineel hebt maakt het downloaden van ROM's niets uit. Je hebt er dan immers voor betaald.[/quote:15e19ee797] Maar zonder toestemming kopieën van commerciële software downloaden is in Nederland dan weer wel illegaal. Het is anders dan muziek en films.
Strafbaar... wellicht. Strafwaardig... Nee, zolang je software in licentie hebt, mag je daar kopietjes van trekken, danwel door een ander dat laten doen, zolang origineel en kopie maar beiden in jouw bezit blijven.