geblokkeerd?

Weet iemand misschien een manier om te kunnen zien welke mensen jou geblokkeerd hebben op msn? Ik kan me herinneren dat een vriend van me dat kon (hij heeft een windows computer ik een mac)...

http://blockchecker.msnfanatic.com/index.php

Maar bij veel accounts werkt het niet en daar kan je niks aan doen… Al die programmatjes gebruiken ook gewoon dit trouwens…

Kan je dat niet via een programmatje dan? Dat je dat in een lijstje kan bekijken? Bijvoorbeeld net zoals bij Mercury je kan zien wie allemaal jou verwijderd hebben van hun lijst?

Misschien vind je het op www.mess.be

dit kon vroeger door een bug van microsoft in hun server, nu gaat dat niet meer

Ik gebruik deze altijd:

http://www.blockstatus.com/msn/stchecker

Kun je niet gewoon een tweede chatprogramma met een extra hotmailaccount (waar niemand het bestaan van weet) laten lopen naast je normale account. Dan voer je daar al je contacts in en zie je of er verschil is tussen de twee. Volgens mij heb je hetzelfde resultaat als bovenstaande sites bieden, maar dan live.

met adium kun je zien of je geblockt bent :)

Ja, maar dat werkt niet helemaal..

Als bij mij diegene niet online is haalt ie de info niet van de MSN server, dus ook dat gedeelte met ‘Blocked’ niet :stuck_out_tongue:

edit: heey nu wel… das dan sinds kort…

Ik weet dat het kon met dMSN maar dat was voor PC, ik weet niet of er ook een Mac-verie van is.

[quote:41466fe851="Martiniman"]Kun je niet gewoon een tweede chatprogramma met een extra hotmailaccount (waar niemand het bestaan van weet) laten lopen naast je normale account. Dan voer je daar al je contacts in en zie je of er verschil is tussen de twee. Volgens mij heb je hetzelfde resultaat als bovenstaande sites bieden, maar dan live.[/quote:41466fe851]

Ja en al die mensen gaan zomaar toestaan dat ze een ‘vreemde’ in hun lijst hebben. En als ze je al eerder geblocked hadden zullen ze je nu ook niet accepteren. Dus dat werkt niet.

Ik denk dat Blocked er staat als [i:bd600deff4]jij[/i:bd600deff4] die contactpersoon hebt geblokkeert.

[quote:b6876f68b7="Pink Grapefruit"][quote:b6876f68b7="Martiniman"]Kun je niet gewoon een tweede chatprogramma met een extra hotmailaccount (waar niemand het bestaan van weet) laten lopen naast je normale account. Dan voer je daar al je contacts in en zie je of er verschil is tussen de twee. Volgens mij heb je hetzelfde resultaat als bovenstaande sites bieden, maar dan live.[/quote:b6876f68b7]

Ja en al die mensen gaan zomaar toestaan dat ze een ‘vreemde’ in hun lijst hebben. En als ze je al eerder geblocked hadden zullen ze je nu ook niet accepteren. Dus dat werkt niet.[/quote:b6876f68b7]

Zijn er veel mensen die den instellingen in MSN zo zetten dat ze alleen zichtbaar zijn voor mensen uit hun eigen contactlist? Ken niemand die dat doet. Zolang je ze niks stuurt weten ze niet dat je kijkt of ze online zijn.

[quote:a6d4d8012a="magic-with-mac"]met adium kun je zien of je geblockt bent :)[/quote:a6d4d8012a]

ja??? hoe dan?