gebroken image

M4 iemand helpen kan ook op een menselijk manier, toch? Helpen mag! Is zeker niet verplicht , waarvoor zou je mij
Een factuur sturen ?

koen, ik heb inderdaad een antwoord gekregen, waarvoor dank, ik laat je zeker iets weten over her resultaat, alvast heel erg bedankt

Mij hoef je niet te bedanken, hoor :slight_smile:

Wow waarom zo agressief, wat geeft jouw het idee dat mensen alles weten en waarom zijn die mensen zielig?
Tot op een bepaalde hoogte begrijp ik wat je bedoelt, de manier waarop mensen kritiek of advies geven, maar je reactie waar je alle Hollanders beschuldigd, zegt meer over jouw dan die paar mensen die je advies geven.

Imad, dat van die “Hollanders” was inderdaad verkeerd (te impulsief gereageerd), mij oprechte excuses daarvoor, maar het neemt niet weg dat hoe sommige mensen reageren op een issue heel erg overdreven is. het woord “subtiel” daar hebben ze nooit van gehoord.

Excuses geaccepteerd, maar nog even voor alle duidelijkheid Hollanders zijn mensen uit Noord of Zuid Holland, wij noemen ons zelf Nederlanders. :slight_smile:
En ja de manier waarop sommige mensen reageren is voor mij ook een raadsel en het kan op een andere manier.

Ok dan weet ik dat ook alweer Nederlander (joke).
Imad ik apprecieer je eerlijkheid en je oprechtheid, ik vindt het ook heel vreemd waarom sommige mensen zo reageren, toen ik sommige reacties las, was het net dat ik een crimineel was, ik had zoiets van , het is maar een website, of er nu fouten in zitten of niet, mij erop wijzen, mag zeker , maar op een subtiele manier, wij zijn mensen en geen robots.