Gebruik je iPad in het geval van nood als powerbank voor je iPhone

Heb jij een lege iPhone op zak en geen mogelijkheid om op te laden? Dan kan je iPad nog wel eens een echte redder in nood zijn!

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

De uiteinde? Volgens mij is uiteinde onzijdig…

Verder wel een handige tip…! Alleen weet ik niet of de batterij van mijn iPad Pro (2017) er erg blij van wordt, want ik geloof dat die zélf inmiddels vervanging kan gebruiken… Helaas heeft Apple er om de een of andere reden voor gekozen om dat op de iPad echter nog steeds niet inzichtelijk te maken. Er is nog steeds nergens een optie “Battery Health” te bekennen in de Instellingen op de iPad. Het is mij echt een raadsel waarom niet, want zowel de batterij als de rest van het systeem kunnen die informatie wel degelijk leveren…

Klopt, alleen onder Cook worden features verspreid over zoveel mogelijk releases, om in de toekomst nog wat “nieuws” te kunnen bieden (dat tegen die tijd vaak al redelijk bejaard is…)