Gebruikt geheugen ipod klopt niet?

Hallo, ik heb een Ipod video 30 gb, en een pc. Als ik de ipod aansluit en itunes open staat er bij mijn ipod, geheugen vrij: 15,61 gb. Kijk ik bij de info op de ipod zelf staat er, beschikbaar: 23 gb. Weet iemand misschien hoe dit kan, of hoe ik dit moet oplossen?

Vr. Gr.

Hoeveel GB aan muziek heb je er al opgezet? Trek dat eens af van het totaal GB's wat er op je iPod staat (dit is geen 30 GB, eerder iets van 28, kijk bij Deze Computer). Anders kan je proberen om je iPod te resetten (soft reset = Menu + Centre ingedrukt houden totdat je het Apple logo ziet, harde reset is met de iPod Updater, maar dan ben je ook gelijk je gegevens kwijt!).

Gebruik je je iPod als harde externe schijf? Zo ja, dan rekent hij de software (backups. whatever) wat eropstaat uiteraard ook mee alleen zie je dat offcource niet als je hem in iTunes opend.

Jah ik heb ook een soortgelijk probleem. Ik heb geen iPod maar een simpele mp3-speler van Samsung (YP-C1 512MB). Als ik liedjes verwijder dan krijg ik ook dat hij aangeeft dat ik meer ruimte verbruik dan dat er eigenlijk op staat. Met WinXP had ik er geen last van maar met OSX wel. Hoe kan dat toch?

je moet dan wel de prullenbak leeggooien want hij wist ze pas als je de prullenbak leeg gooit. ls je op een sb device iets wist dan zet hij het in een verborgen map .Trash en als je dan de prullenbak leeg gooit dan wist hij die ook :innocent:

laat anders Findercleaner eens los op je mp3 speler. http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/25664

(gemaakt door iemand van dit forum btw, weet alleen niet meer wie)

Als ik op de ipod kijk staat er capaciteit 27,8 gb. In itunes staat er, gebruikt 12,22 gb. Als je die aftrekt klopt het geheugen in itunes dus wel ongeveer. (15,68 gb) Dus de info op de ipod zelf klopt dus niet want die geeft aan dat er nog 23 gb beschikbaar is... :?

[quote:9c86d1c54c="vfusion"]Als ik op de ipod kijk staat er capaciteit 27,8 gb. In itunes staat er, gebruikt 12,22 gb. Als je die aftrekt klopt het geheugen in itunes dus wel ongeveer. (15,68 gb) Dus de info op de ipod zelf klopt dus niet want die geeft aan dat er nog 23 gb beschikbaar is... :?[/quote:9c86d1c54c] Bedoel je met 'op de iPod' het menu Instellingen --> Info, of onder Deze Computer? Die laatste kan het nogal eens fout hebben, vraag me ook niet waarom... :? Maar goed, zolang iTunes het maar goed aangeeft, dan heb je in elk geval niet het probleem dat je straks met een lege ruimte blijft zitten terwijl er eigelijk nog wel meer op kan.

had dit probleem ook met me Photo, valt niks aan te doen

had dit probleem ook met me Photo, valt niks aan te doen