gebruikte toetsen laten zien

Hallo,

Ik zag laatst bij een presentatie, een tool die je laat zien welke toetsen je indrukt. Je kreeg dan op je scherm in het bekende dondegrijs je toetsaanslagen te zien.
Nou heb ik lopen zoekn op verioentracker maar ik kan niks vinden …

Wie o wie kan mij helpen.

Alvast bedankt.

Alle toetsen of alleen de functietoetsen? [img:5a4022eedb]http://img254.imageshack.us/img254/1738/afbeelding6xa6.png[/img:5a4022eedb]

[quote:21620f4938="Pasav"]het bekende dondegrijs[/quote:21620f4938] Die kleur ken ik niet :) Bedoel je toevallig zo'n miniatuur toetsenbordje? Dat staat in Systeemvoorkeuren > Landinstellingen > Toetsenbordweergave (aanvinken) en dan rechts boven in je scherm het vlaggetje aanklikken en "Toon Toetsenbordweergave" aanklikken.

Alle toetsen, de truc van universel acces werkt niet, is niet wat ik bedoel ..

Alle toetsen, de truc van universel acces werkt niet, is niet wat ik bedoel ..

Op welke wijze is het dan anders van de optie uit Universele Toegang?

[quote:e64f804bf5="www.project-euh.com"]Op welke wijze is het dan anders van de optie uit Universele Toegang?[/quote:e64f804bf5] Daar zie je alleen de command etc toets .. niet bv als ik de a toets dat je ook de a ziet ..

Je bedoelt toch niet Systeemvoorkeuren>Landinstellingen>Invoermenu>Toetsenbordweergave aanvinken en dan via het vlaggetje in de menubalk selecteren?!

(edit: spelfout)

Nope, het is voor presentaties, dan kunnen de mensen zien welke toetsen je gebruikt als je bv een programma uitlegt.