gedonder met MS Word 2004

Elke keer als ik in Word een zin selecteer of een kopje en deze vet maak, maaktie direct alle tekst in het document vet. Dit gebeurt ook als ik een opsommingsteken voor een regel wil plaatsen, dan krijgen opeens alle regels een opsommingsteken terwijl ik toch echt niet alles heb geselecteerd.

IK WORD SCHIJTZIEK VAN WORD

heeft iemand een oplossing voor dit probleem? ik ga tijdelijk maar weer even verder in Pages

chris

Probeer eens het volgende: in het formatting palette (dat is het zwevende gedeelte waar je veel instellingen in kunt maken) pak je het menuutje Styles, en daarbinnen klik rechts van je huidige style. Dan heb je een 4tal keuzemogelijkheden, waaronder Modify Style. Kies deze. Onderaan het scherm wat je nu krijgt, staan aankruisvakjes, waaronder 1 bij Automatically Update. Als deze aanstaat, zet hem uit. Doe dit voor de styles die je meestal gebruikt. Dit zorgt er voor dat als je iets veranderd in een style, dat dit niet meeteen wordt doorgevoer in je document. Succes!

dat was em! bedankt

chris

Al eens gedacht aan Pages?

[quote:81c703b606="Bas Sandee"]Al eens gedacht aan Pages?[/quote:81c703b606]

Al eens gedacht aan een bril? 8) :stuck_out_tongue:

[quote:e29baf3e9f="arnohoogwerf"]Al eens gedacht aan een bril? 8) :P[/quote:e29baf3e9f]

Ja. Ik studeer optiek… heb geen bril nodig, bleek uit de laatste meting.

Haha, ik citeer even de laatste zin van Freemac:

[quote:99fe9b4322]heeft iemand een oplossing voor dit probleem? ik ga tijdelijk maar weer even verder in Pages [/quote:99fe9b4322]

Oops... daar heb ik overheen gelezen. Ik weet het, ik ben fantastisch, maar zo blijkt: ook ikmaak fouten. Jammer, hoor.