GeDoomed?

Nou moe, ik kom er niet meer uit. Ik ben waarschijnlijk in het laatste (?) level beland en wat ik ook probeer ik kom geen steek verder. Let me explain: Ik ben in het level "Hell" aangekomen met dat gigantische moster en al dat gespuis wat uit zo'n gloeiend gat komt. Mijn opdracht is om de helpoort te vernietigen...maar ik weet niet hoe. Ben al een kleine 3 weken bezig (inclusief cheats) om verder te komen. Wie heeft de gouden tip? Ja ik weet het...de leeftijd he... Ik hoop dat jullie me snappen.

The tactic is to use the Soul Cube against the boss. Kill the enemies that appear to charge the Soul Cube, then use it against the boss. That's it. Go ahead and kill it.

Of check anders hier:
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/doom_3.txt

He bedankt voor de tip. Was er nog niet opgekomen. Overigens werkt die link niet echt correct.

De link werkt wel, is gewoon een text bestand (geen HTML) dat je te zien krijgt... Ziet er dus niet uit ;-)

Wil niet lullig doen maar ik kom op een soort error-page. Afijn ik ben zelf gaan zoeken op die site en heb gevonden wat jij bedoelde. Dus toch bedankt voor je support. Klasse!

On every single HTML page of GameFAQs is the following request: Feel free to link to this page, but not directly to the FAQs..

You’re seeing this error message because it appears that you’re linking from an external site directly to one of the text files stored at GameFAQs. GameFAQs is not a free public file server. Bandwidth costs money, and when sites link directly to files stored on the site, it becomes both a financial and resource drain. We’ve tried asking, but some sites simply don’t care, so now we’ve implemented a technical solution.

Dat is waarschijnlijk de reden :slight_smile:

Nu ben ik even aan het twijfelen... dat is dat level met die gigantische kop van een monster op de muur, en een constante stroom aan monsters?

In het midden staat een lift. Daar moet je op gaan staan, en omhoog met de lift. Als je bijna boven bent, kun je een raket in het gat in het hoofd op de muur schieten. Dit moet je een aantal keer herhalen (weet niet precies hoe vaak), en dan zal je uiteindelijk het spel spelen. Moeilijkheid is dat er steeds vijanden bij blijven komen, op een hogere snelheid dan jij ze kunt doden… Alleen raketten werken, andere wapens hebben geen zin!

succes…sterkte…

Daar ben ik weer...was ff deruit...pinksteren je weetwel Svan, dank voor je reactie. Zoals jij de scene beschrijft is niet wat ik bedoel. Volgens mij ben ik op de een na laatste level belandt, waarin een gigantisch beest (±15 a 18 meter hoog) met een vuur kanon aan zijn arm op een plateau staat, omgeven door vuur en lava met middenin een gat waar je een soort vuurtunnel ziet en als je naar boven kijktt zie je een soortgelijke slurf/tunnel. De held (dan ben ik...hehehe) heb voordat ik daar kwam eerst een lange kronkelweg door tunneltjes naar beneden moeten gaan in een opgravings werkput. Op het laatst kom ik via een opensplijtende muur in deze scene terecht waarin ik (de held dus) ineens zie dat in tussen de poten van dat tweebenige monster sta. Enof het nog niet genoeg is komen uit dat gat ook nog eens allerlei gedrochten die mij niet lief vinden. Afijn ik kom er niet meer uit wat ik nou het beste kan doen...jij?

Tsjonge...ik ben eruit. na zorgvulgdig uitpluizen en monsters meppen heb ik het supermonster onverwacht om zeep geholpen met de soulcube. Bedankt Pinkgrapefruit voor de tip. Ik kan mijn volgende klus gaan klaren: Medal of honor. Ik ben met een spel al klaar: Spearhead. Maar Breakthrough is wat taaier. De cheats die ik via mac-draadje heb gevonden werkt niet op mijn mac. Ik krijg wel de console maar deze doet niets.

Waarom cheaten...? Je betaald toch niet om een spel makkelijk uit te spelen, maar om er lang mee te doen en fun te hebben...toch...?

Ah joh laat me

@Barrix,

ik weet al waarom mijn weergave van het level niet klopte: ik had het over Doom numero uno :D. Ik heb het nog even teruggelezen, en gelukkig ligt het niet aan mij; je had nergens vermeld dat het om Doom 3 gaat. :stuck_out_tongue:

Fijn dat het gelukt is. Mocht je nog eens aan de oude doom willen beginnen, dan weet je nu tenminste ook hoe je daar het laatste level uitspeelt…

[quote:dd76ea6a0f="Barrix"]Ah joh laat me[/quote:dd76ea6a0f]

Sure… :?