Geeft foutmelding met fonts......

Ik krijg nu de fonts niet meer allen geactiveerd na install van Tiger. Dat doe ik met Suitcase. Zijn daar al problemen mee geconstateerd? 'Conflict met Systemfonts', maar die heb ik haast alle eruit gegooid (althans de onnodige :-)

Paul

Suitcase prefs file kan corrupt raken na Tiger upgrade. (van MacFixit)

Heb ik eruut gegooid, maar toch.... :(

Ik heb hetzelfde na installatie van Tiger. Als ik fonts aan wil zetten zegt ie dat er een conflict is met de fonts in de systeem map. Terwijl ze daar niet staan. Ik heb ze gewoon in een apparte fontmap op mijn HD staan en ik zet de fonts die ik niet zo vaak gebruik aan en uit met Suitcase. Althans, tot nu toe. Het enige dat ik kan doen is ze allemaal installeren maar met een paar honderd fonts is dat niet aan te raden volgens mij. Heeft iemand een idee?

Van de Extensis site:

A new version is under development and should be available shortly.
We have identified compatibility issues with Mac OS X 10.4 as well as reading XMP metadata from Adobe CS 2 files. A new version is under development and should be available shortly.
Testing for Mac OS X 10.4 compatibility is currently ongoing. We have identified compatibility issues with Adobe CS 2.
Testing for Mac OS X 10.4 compatibility is currently ongoing.

Older products have not been tested with Mac OS X 10.4 (Tiger) or Adobe Creative Suite 2. We recommend users of older versions upgrade to the most current compatible release.

is het dan een optie om de Lettertype catalogus te gaan gebruiken? En is het dan vesratndig om Suitcase te verwijderen of raken al mijn programma's dan in de war? Hoe zou ik dan Suitcase moeten verwijderen?

iets te snel; vesratndig is natuurlijk verstandig... :D

Je kunt gewoon alles met de naam "Suitcase" erin van je systeem afgooien. Lettertypencatalogus is niet echt geschikt om grote hoeveelheden fonts te beheren en kent geen auto-activation. Ik heb zelf al maanden geleden Suitcase eraf gegooid en gebruik nu Fontagent Pro tot volle tevredenheid. Auto-activation voor Xpress, Illustrator, Indesign en Photoshop. Er waren echter wat geruchten over problemen met Fontagent en Tiger, dus ik wacht nog heel even met Tiger,