geen activeerbare bestandsystemen

Hallo allemaal

:smiley: Sinds de nieuwe versie van msn messenger, een paar maanden geleden, heb ik een probleem ( ik weet dat het onderwerp hier niet echt thuis hoort ),

Ik wil graag de nieuwe versie van MSN downloaden, dus doe ik dat ook. Ik pak het pakketje uit en krijg dan als tekst te lezen:’ er zijn geen activeerbare bestandsystemen". Ik ben geen doorgewinterde macfan, zou iemand mij aub kunnen vertellen wat dit betekend???

Graag zou ik weer willen MSN-en!!!

Groetjes en liefs Janneke 8)

Beschadigd pakketje waarschijnlijk, probeer eens opnieuw te downloaden.

Opnieuw downloaden heb ik al een aantal maal geprobeerd,maar krijg ik steeds weer hetzelfde verhaal

Snappen doe ik het niet meer

van elders downloaden of een alternatief programma gebruiken. Heb je wel het goede progje overgepompt? Niet toevallig een *.exe?

Hier, heb het even voor je gezipt: http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=3BWU1T8IHLQTS0BA8BD5CRM5LA

Download je wel voor de mac? Niet dat je windows bestanden download :P

Watskeburt is met een k ;)

Volgens mij heeft m'n mac een bepaald ritme. Een dag en avondritme. Overdag is hij een beetje aan het zeuren. Als ik s'avonds of s' nachts m'n mac aanzet, dan luister hij naar mij :D :D. Zo ook vanacht. Ik zette m'n mac aan, en voila m'n msn doet het weer.

Wat ik alleen nog wil, is meer MB’s in m’n G3. Heb maar 256 MB dat is natuurlijk niet zoveel

Alvast bedankt allemaal

Groetjes en liefs Janneke