geen akai import in exs 24

ik kan sinds een nieuwe installatie van logic platinum 6.3.3 ( nadat ik het complete systeem 10.3.4 nieuw geinstalleerd had, schone installatie ! ) geen akai samples meer importeeren in de EXS 24. de functie is er wel, maar tijdens het lezen van de sampledisk krijg ik of errors of er worden geen samplerinstruments aangemaakt. alle andere functies doen het wel goed. dat alles op een imac g4, 700mhz, motu 828, mt4. voor de nieuwe installatie werkte het trouwens wel goed ! weet iemand hier raad mee ????

alvast bedankt

gvd, ik was protools net zat omdat mijn zelfde iMac G4 700mhz het niet trekt, dat dat aan slecht omgezetten software ligt, wist ik dus al, maar dat zelfs apple zijn eigen door emagic opgekochte software niet draaiende houdt met zin eigen updates verbaast me dan wel weer... Laat me effe weten of het allemaal gaat werken. Ik was namelijk net van plan om een G5 met Logic te gaan kopen, het zou lullig zijn als mijn 60 akai cdroms niet bruikbaar meer zijn. Maaruh, is het niet zo dan dat je je akaicdroms omzet naar exs24 formaat en dan op je schijf kan laten staan? lijkt mij een stuk gemakkelijker...

dat is idd zo, maar ze moeten er wel eerst opstaan. De import lukt wel ( althans op mijn ibook !) maar daar heb ik niet zo veel aan als hij niet zelf de instrumenten aanmaakt. deed die voor de grote crash trouwens wel onder 10.3.3 !?!?! ga wel ff mailtje naar emagic sturen

probleem is gelukkig met logic pro opgelost !