geen beeld bij nr afspelen

Heey mensen, ik ben nieuw hier. Ik heb sinds ongeveer 2 weken een Ipod nano 1gb maar nu sinds vanmorgen heb ik geen beeld meer als ik een nr afspeel. en gisteravond nog wel, toen heb ik hem uitgedaan en weggelegd? weten jullie misschien wat ik fout heb gedaan? of heb ik een software probleem zo in 1 x :oops:

Hoi,

Welkom op MacOSX.nl :wink:

Wat je kan doen is de iPod resetten met behulp van de iPod updater die bijgeleverd
is op de cd. En je kan proberen de middelste knop een paar seconden in
te houden. Misschien dat ie het daarna weer doet.

Succes :wink:

dussuhh ik moet hem aan mijn computer doen met het usb kabeltje? en daarna ressetten en de middelste knop in houden?? (ben niet zo heel slim met computers.. is gewoon widows xp)

Nee, niet tegelijk... Wat die andere (osx news??) zei was dat je met de ipod updater (het programmatje van de Apple site te downloaden, kunt gebruiken om je iPod naar de fabrieksinstellingen te herstellen.

Je kan als andere aparte optie nog de ipod resetten. Dit doe je bij de Nano klaarblijkelijk door de middelste knop een paar seconden in te drukken. (ik heb een gewone ipod video en volgens mij is het daarbij iig de middelste knop + menu knop tegelijk een paar seconden indrukken)

Op het support gedeelte van Apple.nl staat ook veel info, maar het klinkt alsof je Nano naar de haaien is. In dat geval kan je ook op apple.nl een pakje aanvragen om de je nano voor garantie naar apple te laten sturen. (volledig kostenloos)

Veel succes

@johnano

ohh aha,

Gewoon eerst [b:01b5e7e43f]zonder[/b:01b5e7e43f] kabeltje in de computer steken. Dus gewoon in je
hand houden en de middelste knop en de knop van het menu ingedrukt houden.
Als dat niet werkt kan je met de bijgeleverde cd van je nano de
iPod herstellen. De iPod Updater is ook op de Apple site ( Directe Download )
te downloaden.

Succes.

[quote:f06b01b8e7="Mac OS X News"]Dus gewoon in je hand houden en de middelste knop ingedrukt houden.[/quote:f06b01b8e7]

Middelste knop én menu hé :wink:

JUIIISSSSTT!! bedankt voor het helpen jongens! ik heb hem gereset en hij doet het weer!! bedankt!! :D

[quote:61deb8943f="Mac OS X News"]Dus gewoon in je hand houden en de middelste knop en de knop van het menu ingedrukt houden.[/quote:61deb8943f] Weet je zeker dat men bij de Nano niet ook de Menu bij de ok knop moet indrukken? Zo is het namelijk verder bij elke iPod (Shuffle natuurlijk uitgesloten).

EDIT: te laat :expressionless: