Geen boodschapies en geen bank?

Hoi, Deze net omgeschakelde gebruiker heeft jullie hulp nodig. Twee problemen: 1/ Als ik bij de Rabo inlog met mijn digipas, een betaling aanmaak en dan verzenden wil, krijg ik de melding dat er een beveiligingsprobleem is en ik moet uitloggen. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Hoe kan het dat je zo gewoon je zaken kan doen en een uur later niks nada noppes. Heb mijn cookies verwijderd en de map geschiedenis ook maar gedumpt, opnieuw opgestart, probeer het al 2 dagen op verschilende tijden.

2/ Ik doe mijn bootschapies bij AH, nu zie je 2 kolomen, links de producten en als je op een product klikt zie je dit in de rechter kolom terug ( het winkelwagentje). Het probleem is dat als ik op een product klik deze niet in het wagentje terecht komt, rararara. Inmiddels raakt de vooraad op, en aan bootschapen doen heb ik een gruwelijke hekel :lol:

Heb een gloednieuwe G5 en werk met Safari, verder geen problemen, surfen en mail gaat goed.
Wie weet raad?

Gr V8

Welkom in de wereld van de programmeurs die het verdommen rekening te houden met Mac gebruikers.... Het Rabobank probleem word op dit forum al ruimschoots vertegenwoordigd, dus ik zou zeggen zoek even, en je vind meer dan je lief is...!!!

GreetZ

En de schrijffouten krijgen jullie er gratis bij :wink: O, ja nog een ontdekking, als ik op een site op een foto klik en deze normaal vergroot word weergegeven in een nieuw venster, laad hij de foto niet, het nieuwe venster komt in beeld maar het blijft wit, geen foto dus.

gr

Lukt het ook niet met [url=http://www.mozilla.org/] Firefox[/url] ?

...en probleem twee met de site van Albert de Geijn, die had ik ook als ik Safari gebruik. Ben uit wanhoop maar overgestapt op Explorer :( :x , daar werkt het wel goed.

Raar hoor, ik doe twee betalingen en daarna lukt het niet meer rara. Ik heb Explorer er ook op staan, misschien daar maar mee proberen. Pffff ik was al zo blij dat alles in 1 keer werkte, in tegenstelling tot windhoos. Gaat het gekloot dan gewoon verder. :cry: Ik ga het niet opgeven dus Explorer, daar ga je.

Gr V8

Ok dan, heb het effe geprobeerd met Explorer en kassa, een betaling gedaan via de Rabobank. Nu mag het vrouwtje AH morgen effe proberen. Pfffff toch gelukt.

thanx,
V8

Vanavond weer geprobeerd bij die Rabo-Luilebollen.... Safari was geen goede keuze. Uiteindelijk met FireFox, en dan 1 voor 1 anders gaat het weer mis....

Ik weet in iedergeval dat ik morgen weer een hoge piet van Rabobank Zaanstreek spijt ga laten krijgen van zijn geboorte…

En ik ga kijken wat een andere bank voor me kan betekenen, want ik word hier echt schijtziek van…

Leve het internet betaalgemak… hiep hoi :evil:

[quote:575f55a05a]Gaat het gekloot dan gewoon verder?[/quote:575f55a05a]

Ja. Alleen met een Mac is het makkelijker vaststellen waar de fout precies ligt. Of beter: bij wie…

probeer ook eens in Safari je Pop-Up blocker uit te zetten. Schijnt te helpen las ik [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=22020] hier [/url]

Overigens ben ik ooit naar de ABN gegaan omdat ze de Mac beter ondersteunen.
Je wisselt makkelijker van bank dan van besturingssysteem :smiley:

If it matters: bij de Postbank gaat alles prima, zowel via dat Mijn Postbank als met Girotel.

klopt ik heb een mijnpostbank.nl accountje voor mijn postbank rekening. En eerst deed deze het niet onder MacOSX en moest ik vpc gebruiken om mijn bankzaken te regelen. Dit hoef nu niet meer en ik kan nu gewoon via safari al mijn bankzaken doen. Dus ik kan nu compleet over. :D

je hebt de popup blokker aan staan, heb net nog een paar rekeningen overgemaakt niets aan de hand maar als je popups gaat blocken ja dan doet ie het inderdaad niet. Met mozzilla werken andere sites vaak wel beter maar is dan ook trager doordat het lomper is zou dus zeker gaan kijken naar firefox of camino,omniweb of opera.

[quote:675561ac96="GrandMaster"]je hebt de popup blokker aan staan, heb net nog een paar rekeningen overgemaakt niets aan de hand maar als je popups gaat blocken ja dan doet ie het inderdaad niet. Met mozzilla werken andere sites vaak wel beter maar is dan ook trager doordat het lomper is zou dus zeker gaan kijken naar firefox of camino,omniweb of opera.[/quote:675561ac96]

No way gosee, blokker staat gewoon uit, dus dat is het niet.
Bedankt voor de reactie.

[quote:29230732e3="EagerB0bNerd"]probeer ook eens in Safari je Pop-Up blocker uit te zetten. Schijnt te helpen las ik [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=22020] hier [/url]

Overigens ben ik ooit naar de ABN gegaan omdat ze de Mac beter ondersteunen.
Je wisselt makkelijker van bank dan van besturingssysteem :D[/quote:29230732e3]

Niet als op 3000 velletjes briefpapier je banknummer staat.
:lol: Met Explorer doe ik nu mijn bankzaken ennnnnnnnnn de boodschappies komen er aan, dit lukt dus ook met Explorer. En Safari gebruik ik dus gewoon om te surfen. Toch niet zo’n gek progje, dat Explorer dus.

Gr V8