Geen data verbinding

ik heb vannacht de iPhone gehaald.. ik krijg alleen geen data verkeer aan de gaan via T-Mobile (wifi werkt perfect)

mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk… als fout melding…

meer mensen dit euvel??

Kijk in de andere topic's heel t-Mobile activering ligt plat. Waarschijnlijk ligt dat ook eruit.

[quote:e9fbdac54e="iNanc"]Kijk in de andere topic's heel t-Mobile activering ligt plat. Waarschijnlijk ligt dat ook eruit.[/quote:e9fbdac54e]

gewoon bellen en sms-en werkt wel het is puur alleen het UMTS gedeelte wat niet werkt

[quote:9edb37078c="jeroentje"][quote:9edb37078c="iNanc"]Kijk in de andere topic's heel t-Mobile activering ligt plat. Waarschijnlijk ligt dat ook eruit.[/quote:9edb37078c]

gewoon bellen en sms-en werkt wel het is puur alleen het UMTS gedeelte wat niet werkt[/quote:9edb37078c]

Ze vertelden mij vanmorgen in de shop dat dat pas na het weekend kan!

gr sjoerd

Misschien ook een idee om dat aan de klantenservice van T-Mobile te vragen?

Aangezien wij hier van OMT zijn, en niet van T-Mobile.

[quote:99867b537b="Nick Nack"]Misschien ook een idee om dat aan de klantenservice van T-Mobile te vragen?

Aangezien wij hier van OMT zijn, en niet van T-Mobile.[/quote:99867b537b]

die wisten het ook niet :oops: daarom ook mijn vraag of er meer mensen last van hebben…

ik werd adviseert om m’n SIM kaart te wisselen in de shop, maar als ik de berichten lees ben ik al blij dat kan bellen :stuck_out_tongue:

Nogmaals:

Internet (dus niet wifi) werkt maandag pas!

gr Sjoerd

[quote:a39d4c9b4f="oegemeister"]Nogmaals:

gr Sjoerd[/quote:a39d4c9b4f]

waarom weten ze dit niet bij de klanten service… (waar ze overigens een iPhone afdeling hebben)

[quote:1f5294b43e="oegemeister"]Nogmaals:

gr Sjoerd[/quote:1f5294b43e]

Waar haal jij deze wijsheid vandaan? HSDPA en UMTS doen het hier in Nederland al jaren. Waarom zouden deze nieuwe abo’s pas na het weekend werken? Geactiveerd is geactiveerd.

State your sources.

Dat was het eerste wat me verteld werd in de shop. Internet doet het pas na het weekend. Ik kan 't ook niet helpen.

gr Sjoerd

naar de T-Mobile shop gegaan waar het weer vertrouwelijk rustig was..

nieuwe simkaart er in en hij doet het 8) 8)

[quote:14132d5928="jeroentje"]naar de T-Mobile shop gegaan waar het weer vertrouwelijk rustig was..

nieuwe simkaart er in en hij doet het 8) 8)[/quote:14132d5928]

Huh das appart, zeker omdat er meerdere waren met hetzelfde probleem…

beetje vaag allemaal...

nu weer zelfde probleem… weer de zelfde meldingen

[b:7ae01cb26d]Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: PDP identiteit niet geaccepteerd[/b:7ae01cb26d]

T-Mobile gebeld, die wisten het ook niet… en mensen van data center komen maandag pas weer werken…

[quote:bda9f1eca9="oegemeister"]Dat was het eerste wat me verteld werd in de shop. Internet doet het pas na het weekend. Ik kan 't ook niet helpen.

gr Sjoerd[/quote:bda9f1eca9]

Gelul,ik maak al sinds gisteren gewoon gebruik ervan.
Ze praten wel meer raar in die winkels,heb ik wel gemerkt.

Gisteren werkte mijn iphone gewoon (nadat ik hem eindelijk kon registreren. vandaag niet dus: "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk". nu wil ik wifi activeren, maar dat lukt me niet. Ik heb wifi ingesteld, krijg keurig een verbindingssymbool boven aan het scherm, maar internetten ho maar: "safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet" hmmpff. Is er ergens iets te vinden over hoe je wifi instelt?

nog steeds geen netwerk verbinding..

T-Mobile gebeld… het zal aan m’n iPhone liggen… of ik dus naar de shop wil gaan voor kruistest…

net eventjes met iPhone van collega gedaan… ik kan met m’n SIM niet internetten op zijn iPhone en hij kan met zijn SIM wel internetten op mijn iPhone.

Helpdesk van T-Mobile weer gebeld… wij kunnen niks vinden, het ligt aan uw iPhone… die moest ik maar ter reparatie aanbieden… wat een stelletje prutsers…

Je account is nog in pre activatie, hier zijn ze nu mee bezig, ik heb het bv dat mijn visual voicemail nog niet werkt. Ik zou als ik jouw was nog even wachten tot morgen of woensdag, en mocht het dan nog niet verholpen zijn terug gaan naar die winkel...

[quote:7a5a579d6c="P-j"]Je account is nog in pre activatie, hier zijn ze nu mee bezig, ik heb het bv dat mijn visual voicemail nog niet werkt. Ik zou als ik jouw was nog even wachten tot morgen of woensdag, en mocht het dan nog niet verholpen zijn terug gaan naar die winkel...[/quote:7a5a579d6c]

en waarom kunnen ze dit dan vertellen bij de helpdesk… want volgens hun staat alles goed…

Dat weet ik niet, maar er waren ook andere hier op het forum die het zelfde hadden als jouw...

het gekke is vrijdag heeft gewoon gewerkt

[quote:0e8e7734f7=“jeroentje”]naar de T-Mobile shop gegaan waar het weer vertrouwelijk rustig was…

nieuwe simkaart er in en hij doet het 8) 8)[/quote:0e8e7734f7]

tot vrijdag avond…

ga gewoon vanmiddag naar de shop en daar lossen ze het maar op…