Geen downloads meer via KPN InternetPlusBellen?

Hi ik heb een ADSL verbinding via KPN InternetPlusBellen en dit gaat normaal gesproken heel erg goed. Maar kan nu niet meer donwloaden. Torrents zeggen dat er geen verbinding is en ook P2P is niet meer mogelijk. Nu denk ik dat er misschien iets is geupdate via KPN...ik heb niks gemerkt..maar hoe dan ook. Geen downloads meer! Iemand een oplossing? Of misschien hetzelfde probleem. Surfen gaat dus wel en iets versturen dus ook. Het zal aan een bepaalde poort liggen denk ik, maar daar heb ik niet zoveel verstand van (helaas).

Software: Transmission en Acqlite. Hardware: Experiabox KPN op iMac C2D (bedraad).

Alvast bedankt!

a) Check al je poorten eens. b) Haal stroom van EB, wil soms wonderen doen c) Check regelmatig de recente storingen via de site

Mmmm, Acqlite komt niet verder dan "verbinden...", maar Transmission haalt nu Prison Break op met 480Kb/s. Lijkt iets beter te werken. Maar ik heb de laatste tijd zoieso een hoop gezeur met torrent clients die niet worden geaccepteerd enzo. Maar hoe dan ook, Prison Break loopt weer en ik moet echt deel 10 zien want het wordt echt spannend en anders loop ik gelijk met de serie op tv.

JWB, wat bedoelde je met check al je poorten eens? Ethernet of poorten in de EB? Ik zou echt niet weten hoe ik dat moet doen.