geen enkel nummer op ipod maar wel op pc ?!?!?!

heb probleemje : ik gebruik ipod version 2.3 (20GB) , op mijn ipod is geen enkel liedje meer zichtbaar maar wanneer ik mn ipod aansluit op pc zijn deze wél zichtbaar in de folder (E: ) van ipod zelf . ook in itunes of winamp kan ik mijn muziek niet meer zien :cry: . hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen ?!?!?! help...

de iPod syncroniseert muziek van iTunes. Wanneer er in iTunes geen muziek te vinden is, dan is op de iPod ook niets te vinden.

Ze horen niet in de E: directory te staan, maar in de map iPod_control > music. Dit kun je echter niet met de hand doen, dit moet gedaan worden door iTunes.

Kortom: met de verkenner de mp3’s naar je computer kopieeren,
in iTunes zetten, en je iPod synchroniseren.

ik kan dus wél mijn muziek vinden in E:iPod_ControlMusic ,met de hand.. (die folder is normaal hidden maar kan deze zien). ik denk dat ik een update heb gedaan en vanaf dan zag ik geen muziek meer op ipod wanneer ik ipod aansluit en itunes zich opent lees ik het volgende : "itunes cannot read the contents of the ipod . use the ipod software update application to restore the ipod to factory settings"

of moet ik echt alles terug kopieren op pc en dan nog is naar itunes herkopieren ??

Ik zou een hard reset doen van je iPod. Dan opnieuw syncen met iTunes om de muziek van je compu weer op de iPod te zetten.

edit: zorg er wel voor dat je mp3tjes ERGENS staan. Als je ze niet meer in iTunes kan zien, staan ze dan nog wel ergens op je HD? Zo niet, dan moet je eerst je mp3tjes van je ipod kopieren naar je HD.

mmm ok mijn muziek staat op HD , hoe voer ik dan een 'hard reset' uit ? zodat mn ipod als nieuw ingesteld staat ?

all riiight ,tis in orde :mrgreen: , welbedankt mense

mooi mooi!