Geen flash weergave in Firefox en Safari

Sinds enige tijd heb ik een website gemaakt en online geplaatst die deels op flash is gebaseerd. Voornamelijk de navigatie door de site is geheel gemaakt met flash mx 2004. Nu is het probleem dat deze flash items niet worden weergegeven in Firefox en Safari terwijl verder alles optimaal werkt. Weet iemand wat dit probleem veroorzaakt en hoe dit op te lossen is?

De nieuwe Flash Player 8 her-installeren?

Dat ik heb ik al geprobeerd, maar dat heeft niets uitgemaakt. Het probleem ligt niet alleen bij mijn computer, maar ook bij andere bezoekers die firefox en/of safari gebruiken.

Voorbeeld link?

Specifiek bij jou site of 'over-all'?

Ik heb dit probleem alleen bij het bekijken van mijn site. Maar het rare is dat het topframe wel flash weergeeft maar op hele trage wijze!

http://www.ibworks.nl/dinxpermusic/index2.htm

"Movie not loaded" geeft de player aan. Een witte balk is het gevolg. De lamp lijkt het prima te doen. Wellicht je Flash-projekt nog even doorlopen?

Moet ik idd even checken. Het is alleen apart dat dit gebeurd terwijl ik gebruik van van de standaard instellingen binnen flash. Misschien is er een html code die de swf nodig heeft om te worden weergegen in firefox en safari?

Win XP doet het prima! Menu balk loopt lekker (als een fruitautomaat). Mooi effect. Ook de lamp doet subtiel zijn werk. Is het Flash 8? Niet iedereen heeft de nieuwe player automatisch geinstalleerd.

Dat heb ik idd al eerste gecheckt en XP geeft alles perfect weer. Maar volgens mij kan het een probleem zijn dat ik deze site met XP gemaakt heb en dat ie daarom alleen de html code aanmaakt voor Internet Explorer.

Het zal vast niet zo desastreus zijn als de Cortona-player die maar één vrml-file per keer kan afspelen ;)