Geen fonts in X-Press onder Classic...

Voorheen in 10.1.5 kon ik gewoon onder OSX in suitcase m'n fonts laden en gebruiken in X-Press (onder Classic). Ik heb nu Jaguar 10.2.3 en als ik nu m'n fonts in Suitcase laad kan ik ze niet gebruiken in X-Press. De enige fonts die hij laat zien zijn m'n Classic systeemfonts :( Iemand een idee?

Niemand? Zou deze topic dan toch in Classic thuishoren? ff naar boven halen dan maar :mrgreen:

geen idee (ik gebruik Suitcase ook al enige tijd niet meer),

ik zou Xpress niet in Classic draaien maar in OS9
opstarten…

Heb vanmiddag Indesign ff gedownload voor thuisgebruik (op het werk draai ik gewoon nog onder OS 9) maar thuis ben ik al helemaal OSX (op X-Press na dan :( ) Ben nu 2 uurtjes bezig in Indesign en ik moet zeggen... veelbelovend! Kan m'n weg al aardig vinden door m'n illustrator kennis :D Maar ik ben dus bezig met iets wat absoluut in X-Press aangeleverd moet worden en ik heb geen zin om steeds vanuit 9 te gaan opstarten dus als iemand nog tips heeft... graag :mrgreen:

Heb je de suitcasebridge in de extensiemap van classic staan? En heb je de laatste suitcaseversie? (10.2) Overigens ziet systeem 9 volgens mij geen OS X sysyteemfonts.

[quote:5cdc53a5eb]Overigens ziet systeem 9 volgens mij geen OS X sysyteemfonts.[/quote:5cdc53a5eb] Die ziet ie inderdaad niet... alleen m'n Classic systeemfonts. Heb net Suitcase opnieuw geïnstalleerd en m'n suitcasebridge staat netjes in m'n Classic systeemmap... maar nog geen succes :cry: ik gebruik echter wel suitcase 10.1 dus ik ga nu maar ff 10.2 ophalen, kijken wat ie dan doet!