Geen geluid uit Logic xpress7

Al ben ik bang dat er waarschijnlijk al een keer deze vraag gesteld is;Ik heb totaal geen output in mn Logic express 7!In Garageband gaat alles prima en mn midigear werkt daar verders ook maar zodra ik logic open heb ik geen output.Dit geldt voor de loopbrowser, bijgeleverde songs(en tutorialsong)geopende garagebandsongs etc....geen geluid.Ik heb dus een Fasttrack(m-audio),een midisport1x1 met een Kurzweil er op aangesloten..ik heb een hoofdtelefoon aangesloten op de mac, maar wat er nu mis is weet ik niet.Wat ik al zei, met garageband gaat alles prima en ik verwachte daarom ook dat de boel dus gewoon zou werken met logic. Dusssss als iemand mij hier mee kan helpen, heeeel veel dank

Ga in LE naar Preferences >> Audio >> Drivers

Bij Driver selecteer je de output.

misschien beter je headphones in je interfaces pluggen zou ik zeggen ?

Staat je audiotrack wel "ge-armd"? Euhhh, wat is hiervoor een goed Nederlands woord? De R knop in de audio track moet rood oplichten, anders hoor je inderdaad niks.

Nou, mn midi werkt, ik heb ook geluid in Logic...dus loops enzo hoor ik maar ik krijg geen geluid met audiotracks...en ik heb de r-button aan staan(rood). Xtra info: ik heb in System preferences van de mac zelf:(in sound) de input op fasttrack,output op build-in-audio......bij midi/audio setup default-input op fasttrack, default output op build-in audio en bij system output ook build-in audio......in logic heb ik core audiodevice(audio-interface) op build-in audio staan en dan coremixer-setup audioinputs 1 en outputs 2. Ik heb dus een kabel vanaf de optical out van de mac(waar je ook je headphones inplugt) naar een cdspeler met versterker.(die ik dan op aux zet). Waarschijnlijk is t een simpele oplossing maar goed ik ben (hopelijk) beter met t eiguhlijke muziek maken dan met progjes want daar ben ik een leek in aangezien ik altyd met een band werkte en dan de studio inging. Groeten uit Zweden(en dank)

[quote:782bc5a383="dave schreurs"]default output op build-in audio[/quote:782bc5a383]

zou ik niet doen, ik zou die output ook sturen naar die interface, en vanuit daar de monitoring doen. Dus je headphones in die interface.
Is het probleem dan niet opgelost ?

ja maar ik zou graag geluid over de speakers willen...heb een cdspeler met interne versterker op de optical output van de mac zitten...ondertussen default output op fasttrack gezet en de koptelefoon in de fasttrack geplugt.. vervolgens weer een audiotrack "ge-armt" en weer niets ik zie ook geen input op mn channel van de track. Mn god wat ben ik een leek zeg,hahaha :lol: