Geen gezondheid voor iPad

In iOS 8 blijkt de zo veel besproken app Gezondheid niet voor te komen op de iPad.
Vind ik jammer. Zou handig zijn als al die ‘medische’ toestellen thuis hun gegevens konden samen brengen in één app.

Hoe wil je dat gaan doen? Je kunt wel dingen koppelen maar vanaf het apparaat zelf kan je weinig tracken door de grootte.

Vind het eerder gek dat de iPad geen pastoor heeft maar ook dan kan ik het mij voorstellen dat je niet met een iPad je laat inchecken.

[quote=Col url=http://www.onemorething.nl/community/topic/geen-gezondheid-voor-ipad/ time=1411019746]In iOS 8 blijkt de zo veel besproken app Gezondheid niet voor te komen op de iPad.
Vind ik jammer. Zou handig zijn als al die ‘medische’ toestellen thuis hun gegevens konden samen brengen in één app.[/quote]

Ben het met je eens dat het een ‘gemiste’ kans is om de Gezondheid niet ook op de iPad te zetten. Al is het maar voor het inlezen en daarnaast zijn er zeer veel gegevens die je wél zelf moet invoeren, dus dan kan de iPad zeker net zo nuttig zijn als een iPhone

[quote=Afroman url=http://www.onemorething.nl/community/topic/geen-gezondheid-voor-ipad/#post-2732320 time=1411020700]Vind het eerder gek dat de iPad geen pastoor heeft…[/quote]Een wat?

Afroman,
Voor m’n weegschaal, bloeddrukmeter, glucose meter, slaaptracker, bewegingstracker, en caloriemeter heb ik nu drie verschillende app’s.
Het zou toch handig zijn mochten die allemaal hun gegevens koppelen op de iPad in deze Gezondheid app.
Dus dit apparaat hoeft niks te ‘tracken’ dat doen die andere apparaatjes wel. Ik heb m’n iPad zowat de hele dag bij mij voor m’n werk dus vind ik het handig om al die gegevens overzichtelijk bij elkaar te hebben en niet telkens verschillende app’s te moeten openen om de desbetreffende gegevens te kunnen raadplegen.

+1 … ik snap wat een iPad is, ik weet wat een Pastoor is, maar de correlatie tussen de twee ontgaat mij…

O.k., een Pastoor zou een iPad kunnen hebben, maar om dat te zeggen dat de iPad de Pastoor heeft…

( Ik voel me ook wel eens bezit van mijn apparatuur, maar ik heb het vermoeden dat hier iets heel anders bedoeld wordt, wellicht een gevalletje auto-correct? )

Een pastoor lijkt mij voor sommige mensen best handig op hun iPad, maar ik denk dat Afro het hier over Passbook heeft.

iPad heeft geen m8 processor, en zit niet continu in je zak haha. Wie beweegt er nou met een ipad in zn zak.

Usain, ten eerste heb je geen M8 processor nodig voor Gezondheid.
En zoals ik hiervoor reeds schreef, gebeurt de registratie door andere toestellen. Gezondheid koppelt enkel de gegevens van die verschillende app’s samen.
Je hebt toch ook geen weegschaal in jouw zak zitten, haha!

Hij bedoeld natuurlijk het Passbook…

Ja ik ben het wel met je eens over dat Health appje, dat miste ik ook meteen, dacht dat er iets fout was gegaan bij de installatie… Misschien komt het nog(:
Ik zou overigens niet weten waarom je passbook op je iPad zou willen? Je gaat dat toch niet mee sjouwen naar een theater voorstelling? Overigens, als je graag grote dingen mee sjouwt naar een theater voorstelling kan je nu overwegen de iPhone 6 Plus te nemen.