Geen hardware kunnen uitwerpen

Ik zit met een probleem... Ik had gisteren het programma Onyx gebruikt voor de mac om wat dingen op te ruimen. Het probleem is nu dat ik geen hardware kan verwijderen (mijn USB stick en iPod). Dit werkt ook niet als ik in het Finder venster op dat pijltje druk of als ik op het bureaublad het icoontje naar de prullenbak sleep. Heeft iemand dit ook een keer ervaren en hoe kan ik dit oplossen?

Thanks

Geeft 'ie een melding dat het apparaat in gebruik is? Zoja, even uit- en inloggen en het dan nog 's proberen. Had ik een keer met een cd...

Nee, hij geeft helemaal niks aan. Kwam er ook net achter dat ik ook geen CD's kan verwijderen. Ik heb schijfhulp het ingeschakeld en die hele toestand, maar dat help nog steeds niet.

Hardware uitwerpen?

[img:ae104cd728]http://images.google.com/images?q=tbn:UNa2PKymMgx7YM:www.greatopticalillusions.org/gallery/data/media/1/computer_uit_het_raam..jpg[/img:ae104cd728]

Heb je al eens een herstart geprobeerd? Ik heb zo’n probleem ook wel eens gehad, evenals het hardnekkig niet kunnen legen van de Prullenbak (dan zou een bestand in gebruik zijn, terwijl er geen enkel programma open stond).

Nee, ik heb het al opgelost. Gisteren had ik dat programma onyx uitgeprobeerd en heb wat dingen instellingen van de Finder gewijzigd. In dat weergave menu van onyx moet je de instellingen van de Finder hebben. Op die tabblad staat "pijltjes" ( die pijltjes die je krijgt naast een verwisselbaar hardware krijgt) die je kunt wijzigen. Waarschijnlijk als je die wijzigd, wat ik had gedaan, kun je hardware niet verwijderen, je kunt klikken wat je wilt maar er gebeurt niks. Na die alles weer op standaardinstellingen te hebben gezet doet alles het weer.

Handig programma, maar als je niet weet wat je doet kun je je hele systeem verknallen.