Terug gaan naar de winkel een iLife eisen. Je hebt een Mac gekocht na 26 januari, dus je hoort er gewoon iLife op te hebben. iWork krijg je sowieso nooit. Als de Media Markt loopt te bitchen dan kan je altijd nog gebruik maken van het upgrade-programma van Apple, kostte dacht ik een tientje.
[quote:4b5ddffaa9="Sikko"]Ik ben er heel tevreden over, maar had eigenlijk gehoopt/verwacht dat iWork en/of iLife'09 bij zouden zitten :( [/quote:4b5ddffaa9]iWork, welke versie dan ook, zit nooit bij een nieuwe Mac.
iLife kan je alsnog claimen op de link die eerder al gegeven is door andere reageerders. voor 8,95 verzenkosten krijg je die thuis gestuurd.
iWork krijg je er niet gratis bij maar je kan m natuurlijk wel downloaden als trail versie op de website van Apple zelf. Is het wat je wil hebben is €79 geen rib uit je lijf voor zulk software
Microsoft doet het Apple niet na om kwaliteit voor die prijs te leveren.
Succes bij de media markt service balie
haha mooi hè.
Ik heb me macbook in november gekocht.
En 2 weken geleden gelezen over het up to date prog van apple.
Ik als echte Hollander toch maar effe proberen (je weet maar nooit).
Alles ingevuld en ook me serie nr van de macbook + ook nog betaald.
En ja hoor vandaag kwam ilife 09 binnen.
Meteen geïnstalleerd en het werkt. Zat alleen niet in een mooi doosje
Geweldig APPLE ga zo door haha :baby:
Mac users who think they’ve stumbled upon greatness in the form of an alleged copy of iWork ‘09 on torrent sites take note - it contains a nasty trojan known as OSX.Trojan.iServices.A. First identified by Integro Security, the trojan works like so:........[url=http://www.boygeniusreport.com/2009/01/23/trojan-virus-spreads-to-as-many-as-20000-macs/]bron[/url] en het hele verhaal :o
[quote:2a5663270e="1984"]Mac users who think they’ve stumbled upon greatness in the form of an alleged copy of iWork ‘09 on torrent sites take note - it contains a nasty trojan known as OSX.Trojan.iServices.A. First identified by Integro Security, the trojan works like so:........[url=http://www.boygeniusreport.com/2009/01/23/trojan-virus-spreads-to-as-many-as-20000-macs/]bron[/url] en het hele verhaal :o[/quote:2a5663270e]
Goedemorgen moderator?
Oud nieuws, vele malen herhaald.
Dit topic gaat over iLife up to date, niet over iWork via torrentsites…
[quote:7eb0086623="fatboysmart"][quote:7eb0086623="mr_ootez"]haha mooi hè.
Ik heb me macbook in november gekocht.[/quote:7eb0086623]
Mag ik vragen of ze om een aankoopdatum vragen? en zoja, wat heb je daar ingevuld? Vóór of ná 6 januari 2009?[/quote:7eb0086623]
ja ze vragen eerst waar heb je de macbook gekocht winkel of apple store.
Dan moet je de datum invullen ik had 16 jan ingevuld.
Gevolgd door je serie nr van de macbook. En dan is het een kwestie van betalen.
Ik heb 2 weken gewacht en kreeg gister een cd binnen met beschrijving van apple.
geweldig toch
Hey, heb jij op voorhand ontvangstbevestiging van Apple gekregen, of een code voor tracking waar je bestelling zat?
Of hebben ze gewoon na twee weken zonder verwittiging de nieuwe iLife CD opgestuurd … ?
[quote:212ef5d179="mr.x turbo"]Terug gaan naar de winkel een iLife eisen. Je hebt een Mac gekocht na 26 januari, dus je hoort er gewoon iLife op te hebben. iWork krijg je sowieso nooit. Als de Media Markt loopt te bitchen dan kan je altijd nog gebruik maken van het upgrade-programma van Apple, kostte dacht ik een tientje.[/quote:212ef5d179]
Ontzettende onzin natuurlijk. Je hebt helemaal geen recht op de nieuwe versie van software of apparaat zolang er niet gezegd is dat iLife '09 inbegrepen was. Ik mag ook nog een iMac G3 met een oude Mac OS versie verkopen als ik wil, niemand die mij verplicht er Leopard op te zetten.
Na anderhalve week Cd in de bus gekregen met de "Royal Post"!
Nu uitzoeken hoe iLife'09 mijn digitaal leven weer een beetje mooier en gestroomlijnder kan maken ...
8)
Hey, heb jij op voorhand ontvangstbevestiging van Apple gekregen, of een code voor tracking waar je bestelling zat?
Of hebben ze gewoon na twee weken zonder verwittiging de nieuwe iLife CD opgestuurd … ?
Grtz,
iMatt+[/quote:6ca1010cff]
Beetje laten reactie. Maar ik had 3 dagen voor ontvangst een schrijven van apple gekregen dat is de bon.
Die sturen ze altijd als eerst. Ik heb geen tracking code gekregen.