Geen iPod-icoontje [opgelost]

Nadat ik "iPod Updater 2005-02-22" heb gedraaid, verschijnt er een neutraal schijfsymbool op mijn bureaublad en geen iPod-icoontje. Wat kan er fout gegaan zijn? Het hele zaakje opnieuw instellen lukt wel maar helpt niet. (Ik herinner mij vaag dat ik de opdracht kreeg om opnieuw op te starten maar dat dit onderbroken werd door de updater. Daarna lukte het wel.) Is het erg dat ik dit symbool niet zie (en duidt het wellicht op onzichtbare fouten) en wat doe ik eraan?

Ik had hetzelfde probleem en ik heb mijn iPod herformateerd en alles was inorde. Waarschijnlijk iets foutgelopen tijdens het formateren en installeren van de firmware.

Wat bedoel je met herformatteren? Ik heb met de updater alles opnieuw geïnstalleerd, en ook met de iPod aan de stroomkabel de truc met de twee knoppen gedaan. Een van die twee?

Met herformateren bedoel ik dat je hem volledig restored. Alle data die op je iPod staat wel eerst backuppen. Na dat je hem gerestored hebt zal het icoon automatisch weer verschijnen op je desktop. Dat was hier toch het geval.

... en doe je dat dan met Schijf EHBO of zoiets?

nee, met het ipod hulpprogramma

Njet.

Ik had dit probleem ook. De nieuwste ipod-updater herstelde het niet. De vorige wel. Misschien "buggie"in ipod-updater ???

Gewoon even een icoontje downloaden, en copy/pasten op schijfsymbool. Verder is er niets mis, dus waarom al die moeite van het restoren.

Je kunt ook het ipod icoontje downloaden en dan met apple i op het ipod icoontje en dan apple c apple v en je hebt je icoontje....

Ja, ik wil best icoontjes knutselen, maar waarom werkt dit niet gewoon ...?! Misschien ontbreken er nog wel meer bestandjes, en zit ik over een tijdje met allerlei knudde.

De update van vandaag (iPod Updater 2005-06-26) heeft het probleem verholpen. Ik heb weer een mooi icoontje! "Een hele zorg minder ..."