geen muziek en geluid via het internet ontvangen

Ik heb mijn Imac G5 voor reparatie weggebracht en toen zijn de bevoegdheden hersteld, nu kan ik geen radio meer via mijn browser [Safari ] ontvangen en ook geen andere geluidspagina's. De browser zegt dan dat hij de file niet openen kan. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Wat is de precieze foutmelding? misschien niet de juiste ondersteunende programma's geinstalleerd?

Ik weet niet of het aan de bevoegdheden ligt maar wat hij precies erbij heeft veranderd is me een raadsel. Deze foutmeldingen krijg ik bij de radiostations die ik altijd normaal kon beluisteren 1 Cannot open the file. Verify that the path and the filename are correct and try again. ( Maar die zijn correct...) 2 The channel does not support the streamformat; Ik heb alle mediaplayers ook opnieuw geïnstalleerd.

Staat "Activeer plugins" in de voorkeuren van je browser aangevinkt?

[quote="snorder"]Staat "Activeer plugins" in de voorkeuren van je browser aangevinkt?[/quote] JA DE ANDERE PROGRAMMA'S ZOALS DIE, DIE VIA QUICKTIME WORDEN WEERGEGEVEN WERKEN NORMAAL, MAAR ALLE DIE EEN ANDERE MEDIAPLAYER GEBRUIKEN ( DE MEESTE) KAN IK NIET BEREIKEN.