Geen pauze tussen nummers op iPod

Ik krijg het maar niet opgelost, het volgende probleem:

Ik heb een CD ge-importeerd in iTunes, waarbij er wel sprake is van verschillende tracks, maar die lopen in elkaar over, zodat er geen pauze is tussen de nummers. In iTunes geeft dit bij de weergave geen probleem. De muziek loopt netjes door. De sync op de iPod doet dit niet. Die hikt een halve seconde alvorens verder te gaan met het nieuwe nummer.

Wie weet hier een oplossing voor, zodat ik ononderbroken van Musci for 18 Musicians van Steve Reich kan luisteren???

Groet

Hankie

Voor zover ik weet gaat dat niet...

ik heb hetzelfde probleem gehad met mix-cd’s, de enige oplossing die ik weet is iTunes de hele CD als 1 nummer te laten importeren,

het is een omweg, maar de enige die ik weet. :frowning:

Hoe doe je dat in iTunes???

Ik heb geen mix-cd's, dus ik ken het probleem niet. Maar zou het geen oplossing zijn om de nummers in elkaar over te laten vloeien. Kan je instellen onder voorkeuren. Ook kun je hier regelen hoeveel overlap er moet zijn.

Als je CD erin zit, selecteer je alle nummers, en bij geavanceerd kies je dan "voeg cd tracks samen"[of zoiets], hij importeerd ze dan als 1 nummer.

Inderdaad, nog niet gezien die functie. Thx a lot. Wel vreemd inderdaad, dat e.e.a. in de iPod zelf niet goed geregeld is. Voor bepaalde platen ga ik deze truc zeker toepassen!

Bedenk wel 1 ding: de iPod heeft 20 minuten cache, dus als je totale track langer als 20 minuten duurdt kan ie moeilijkheden krijgen met doorspoelen, het is soms handig om de CD in bij voorbeeld 3 stukken te delen, daar waar de CD het toelaat, bijvoorbeeld een stilte.

ik doe dit ook geregeld, bijvoorbeeld tracks 1 - 5 als een nummer, 6 - 11 als een nummer, enzovoorts.

Succes! :smiley:

Thnx again! Ik ga i.i.g. nog verder snuffelen of ik ergens een andere oplossing kan vinden. Mocht dat zo zijn, dan geef ik dat zeker weer aan jou terug.

Hankie

Ik ben benieuwd, simpelweg oplossen heeft ook mijn voorkeur boven omlopen natuurlijk.

:mrgreen: