geen verbinding met netwerk

Ik kan sinds vandaag geen verbinding met mijn netwerk meer krijgen. Er wordt gevraagd om het WPA wachtwoord, maar het (juiste!) wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Wanneer ik de router even uit zet en daarna weer aanzet, kan ik wel inloggen met (hetzelfde) wachtwoord.
Na verloop van tijd (soms minuten, soms een uur) ben ik weer van het netwerk af en heb ik het bovenstaande probleem weer.
Ik heb al een nieuwe locatie aangemaakt, maar dat helpt niet.
Ik heb ook de bestanden networkinterfaces.plist, com.apple.airport.plist, preferences.plist en com.apple.network.identification.plist verwijderd uit root/Bibliotheek/Preferences/SystemConfiguration en vervolgens herstart. Ook dat helpt niet.
In heb een alu macbook met 10.6.3.

Wie kan mij helpen

apple tips kan jouw helpen , al zijn er wel erg veel problemen met 10.6.3
[b]10.6.3 Wegvallende WIFI verbindingen[/b]
Er zijn een groot aantal meldingen op het internet te lezen van OS X gebruikers die na de Snow Leopard 10.6.3 update problemen ondervinden met hun draadloze verbinding. In de meeste gevallen is de grote boosdoener het wegvallen van het WIFI signaal, en dat is natuurlijk een ontzettend vervelend probleem.
http://www.appletips.nl/10-6-3-wegvallende-wifi-verbindingen/

offtopic:
[quote=1984 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/geen-verbinding-met-netwerk#post-1943808 time=1271535495]WIFI/[/quote]
WiFi moet het zijn...en dat weet Apple Tips niet? Mag natuurlijk ook 802.11 zijn

Waffle er staat toch WIFI,en welke 802.11 bedoel je.a, g .n . ac
[img]/uploads/community/4008c8d6b06e18eb5d321d54cd7797d658dcf6cf_0.jpg[/img]

Ik heb de oplossing geprobeerd doe op AppleTips staat. Hij doet het nog steeds!

Ik dacht dat het opgelost was, maar helaas.... Wanneer ik uTorrent gebruik, word ik er weer uitgegooid en begint het bovenstaande opnieuw. uTorrent stoppen; router resetten en alles werkt weer.
Wat gaat er fout met uTorrent?

Hoe heb je de firewall en de NAT in je router ingesteld?

Ik heb hier niet zoveel verstand van.

Ik heb een WPA-PSK password
Geen gebruik als access point
De volgende Virtual Servers in de Firewall
/uploads/community/3da48a90a2687acdcd74016e5cac451d8a356688_0.png

?Hoe voeg je schermafbeeldingen toe?

Dat is dus 2x utorrent, 1x udp en 1x tcp; beide inkomend en uitgaand verkeer toegestaan

NAT enabled
UPNP enabled

In de Firewall van OSX is uTorren gewoon toegevoegd (Sta alle inkomende verbindingen toe)

Heb je hier iets aan?

Twee Firewalls is misschien wat veel van het goede. Die op de Mac even uitzetten? Verder zou UPnP in je router ervoor moeten zorgen dat uTorrent gewoon draait. WPA vervangen door WPA-2 als dat kan. Maar ik denk dat je het snelst geholpen bent je router te resetten, UPnP aan te zetten en je draadloos netwerk opnieuw te beveiligen.

udate 5.5.1 gedownload, appletips uitgevoerd, ik word er gek van omdat ik mijn netwerk wel zie, maar geen verbinding kan maken, meestal stopt ie met een "timeout" melding