Geforceerde refresh in Safari

Hoe kan je bij Safari een pagina geforceerd laten refreshen (Apple + R helpt niet) ?

Ik heb op een site een eigen gemaakte pagina gewijzigd en via Dreamweaver geuploaded. Via een PC (sorry ja) krijg je onmiddellijk de gewijzigde pagina te zien. Met mijn G4 en Safari blijf ik de oude pagina zien. En dat is dus niet zo handig als ik online de geplaatste correcties wil checken…

Ik heb in Safari de geschiedenis al gewist en ook de cachebestanden al diverse keren leeggemaakt, zelfs de computer herstart maar noppes.

Iemand enig idee ?

Hmmm....

Zelf nooit problemen.
Als ik nieuwe versie upload en refresh druk staat ie gewoon in beeld.

Welke safari versie heb je?

Safari 1.0 (V85.5)

onder je safari menu item kun je je cache bestanden weg gooien. Internet je niet met een proxy?

safari is nogal dodgy, als je een file hebt vervangen toont hij vaak nog de oude file. Maar cache wissen moet voldoende zijn.

ik bots tegen hetzelfde probleem op. safari wil blijkbaar de flash files niet kwijt, waardoor ik nog steeds de oude te zien krijg. in internet explorer bestaat er een instelling "controleren op nieuwe pagina's" die je vervolgens op bvb "bij elk bezoek" of "bij start van programma". Is dit niet mogelijk bij safari? Een harde refresh zou toch ook moeten kunnen?

Ik heb dit probleem ook in Safari in combinatie met dreamweaver. Ik verwijder de cache bestanden. Dan werkt het weer wel. Het is niet handig, b.v. automatisch invullen en zo is ook verdwenen, dus als iemand iets beters weet dan deze omslachtige oplossing.(Safari Versie 2.0.1 (412.5)

[quote:5e78647076="MDF"]Hoe kan je bij Safari een pagina geforceerd laten refreshen (Apple + R helpt niet) ?[/quote:5e78647076] Alt + refresh knop.